Gå till innehåll

Seg leverans/support från FPP-shopen?


Silentfridge

Recommended Posts

Beställde ett par prylar ur FPP-shopen för snart 8 veckor sedan och har inte fått nånting levererat än. Läser man order confirmation står det "Your order will be shipped within 4-6 weeks"

 

Mailade support@pokerstars.com och frågade när jag skulle få mina grejjer

De svara att jag skulle maila fppstore@pokerstars.com och

"Please allow the store staff 24-36 hours to respond to all questions."

 

Så då mailade jag altså fppstore@pokerstars.com istället... Fick dock inget svar efter 36h som utlovat så jag mailade support igen som svarade

"Please be assure that we have forwarded your email to the FPP Store; your

patience will be greatly appreciated. They will get back to you as soon as

possible. You can also contact them directly at fppstore@pokerstars.com"

 

Och nu har det gått 3 dagar sen jag fick det mailet :(, så jag undrar vad fan de håller på med och om nån annan har liknande problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde ett par prylar ur FPP-shopen för snart 8 veckor sedan och har inte fått nånting levererat än. Läser man order confirmation står det "Your order will be shipped within 4-6 weeks"

 

Mailade support@pokerstars.com och frågade när jag skulle få mina grejjer

De svara att jag skulle maila fppstore@pokerstars.com och

"Please allow the store staff 24-36 hours to respond to all questions."

 

Så då mailade jag altså fppstore@pokerstars.com istället... Fick dock inget svar efter 36h som utlovat så jag mailade support igen som svarade

 

 

Och nu har det gått 3 dagar sen jag fick det mailet :(, så jag undrar vad fan de håller på med och om nån annan har liknande problem?

 

Jag väntade 8 veckor på min senaste beställning, då mailade jag fppstore@pokerstars.com. De svarade att de skulle kolla upp saken. Några dagar senare fick jag ett mail om att mina grejer skulle komma fram efter 1½-2 veckor vilket stämde bra. Men ändå lite segt att vänta nästan 10 veckor på sin beställning..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo tack, nu när jag tänker på det så beställde jag en massa stuff i vintras som jag inte sett röken av. Kul att man alltid måste ligga på som satan för att det ska hända någonting...

 

EDIT: Kollade upp det och min beställning har legat sedan 12/01 -07

Vadå, ett halvär är ju inte så farligt. Man kanske ska vara glad om man får något över huvud taget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr är FPP-shopen under lite tryck just nu, en kombination av att PokerStars växer så det knakar, och att vissa varor har tagit slut samtidigt som de nya leveranserna har blivit försenade. På grund av tillväxten så håller FPP-shopen på att flytta till nya lokaler så att man kan ta in mer folk som kan hjälpa till, vilket i sin tur också ökar arbetsbelastningen. Tyvärr så innebär detta att leveranser kan dröja längre än beräknat för tillfället, och att det kan ta längre tid än de vanliga 36h innan ni får svar.

 

Jag har vidarebefordrat förfrågningarna från er som har skickat PM till mig. Om det är någon mer som undrar var era beställningar har tagit vägen så kan ni skicka ett PM till mig, eller maila fppstore@pokerstars.com respektive vipclub@pokerstars.com. Fppstore@ hanterar items såsom kortlekar, stresstjärnor, kläder o.s.v., medan vipclub@ hanterar alla items som man måste vara SilverStar eller högre för att kunna köpa, t.ex. turneringsbiljetter, videokameror eller presentkort.

 

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej,

 

Jag ber om ursäkt för dröjsmålet. Personen som är ansvarig för detta har varit på resande fot och därför inte varit anträffbar.

 

PokerStars står inte för någon extra garanti utöver den som tillverkaren erbjuder. Men om det händer något med din produkt så kan du alltid kontakta oss på vipclub@pokerstars.com, så kan vi hjälpa dig angående vem du ska vända dig till etc.

 

När det gäller Apple's iPod-produkter så finns det nätsupport på Apple's hemsida, här. Klicka på "Warranty Information" till höger så hittar du mer detaljerad information om deras garanti.

 

 

Martin K

PokerStars Kundtjänst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst ett halvår är Inte acceptabelt oavsett hur mkt ni än växer!

Lite snabbare borde man inse att man kanske bör göra nått åt det..

 

Hej freddola,

 

Jag ber om ursäkt om jag var otydlig. Det jag skrev ovan var avsett att vara en förklaring till varför det kan ta längre än 36h att få svar från oss, samt till varför vissa leveranser har blivit några veckor försenade. Det var inte avsett att vara en förklaring till varför Meltics beställning från i januari inte hade kommit än.

 

Sådana förseningar beror på att vi har gjort ett fel någonstans, eller på att leveransen har kommit bort i posten. Om vi har gjort ett fel så är vår policy att kompensera kunden för detta på lämpligt vis.

 

 

Martin K

PokerStars Kundtjänst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

fick mina grejer förra veckan tillslut iaf... dock med lite delat intryck

 

Kortlekarna var inget vidare

1. Förpackningarna som man ska ha korten i är i genomskinlig plast med lock. Dock är inte de gjorda för korten så korten tar upp för mycket plats på höjden vilket medför att locket bara ligger ovanpå korten i princip och ramlar av mycket lätt.

2. Mönstret på baksidan är svagare/starkare på vissa kort

3. 50% av korten har fel/vita fläckar här och var på baksidan, ett av korten har en 5x5mm vitprickig fläck

4. De luktar bajs

 

Vilket betyder att de är helt värdelösa då man kan se på baksidan vilket kort det är.

 

Väskan luktar tjära/nåt skumt, slängt ut den på balkongen i hopp om att lukten kanske ska försvinna.

 

Fick lite annat också men inget att klaga på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det med garantier på elektronikprylar man köper från shoppen? Tänkte främst på min Ipod Video 80 GB som jag just beställt.

 

På i-poden finns det ett produktnummer. Du kan gå in till vilken apple-butik som helst om du får problem. Då kollar dom produktnumret och ser om garantin gäller eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga till PokerMartin. Det berör visserligen inte leverans från Shopen men för runt 7 dagar sedan fick jag ett erbjudande inne på Pokerstars att om jag svarade på några frågor så skulle jag få 200 FPP.

 

Jag svarade på frågorna och bifogade min emailaddress men så vitt jag kan se så har jag inte fått några extra FPP poäng ännu.

Har du någon synpunkt på saken så vore jag tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga till PokerMartin. Det berör visserligen inte leverans från Shopen men för runt 7 dagar sedan fick jag ett erbjudande inne på Pokerstars att om jag svarade på några frågor så skulle jag få 200 FPP.

 

Jag svarade på frågorna och bifogade min emailaddress men så vitt jag kan se så har jag inte fått några extra FPP poäng ännu.

Har du någon synpunkt på saken så vore jag tacksam för svar.

 

Den vanligaste orsaken till detta är att man har mer än ett PokerStars-konto registrerat till samma email-address. Skicka ett mail till support@pokerstars.com så kan de hjälpa dig om det har blivit något fel.

 

Martin K

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...