Jimbolito Postad 14 Juni , 2007 Rapport Postad 14 Juni , 2007 Ligger på ett ordentligt kaloriöverskott sedan nån vecka tillbaka. Tanken är att "bulka" lite innan jag börjar gymma igen. Har märkt att jag tiltar loss så sjukt mkt det senaste, visst har jag haft ordentliga tiltsessioner innan, gapat, slått sönder nån mus osv. Men nu är det varenda session, och för minsta lilla. Så min fråga är om ett ökat kalori intag kan öka en persons aggressivitet? Då insulin nivån bör öka så antar jag att testosteronproduktionen också ökar något, ligger det något i detta? Helt vilda spekulationer och orkar inte googla fram skiten just nu. (sjukt tiltad). Citera
Hoson Postad 14 Juni , 2007 Rapport Postad 14 Juni , 2007 Har haft liknande upplevelser om jag spelat poker efter ett hårt gympass. Citera
Tottyville Postad 14 Juni , 2007 Rapport Postad 14 Juni , 2007 Dina testohalter i kroppen ökar ju dramatiskt om du börjar gymma hårt från att inte gymma alls. Sen ökar din energi i kroppen imo att du tar in mer mat. Sen vem fan bulkar på sommaren ? Citera
Appel Postad 14 Juni , 2007 Rapport Postad 14 Juni , 2007 ... Jag kan förstå att testot kan påverka ens pokerspelande, men att det skulle räcka med att insulinnivån ökar... Blir det tillräcklig ökning av testot för det? Jag är osäker.. Men jag är iof inte heller ngn expert på ämnet. Men klart intressant. Vi får försöka få ngn att gå ut och googla reda på ngt. Förö jag är också för lat för det Citera
Hjort Postad 14 Juni , 2007 Rapport Postad 14 Juni , 2007 Vete fan om testosteronet påverkar så snabbt. Då borde du ju även se andra ändringar än irritation, däremot så känns det ju rimligt att du blir lite kinkig direkt av insulinet. Citera
Recommended Posts