strater Postad 15 Juni , 2007 Rapport Postad 15 Juni , 2007 satt faktiskt i en liknande hand (dock uppe mot en låg stege när jag trodde set) där jag drog nåt förbannat till open-ended (40x bb syn efter re-raise multiway på turn, och inga scarekort för dom andra om inte specifikt den hand ja hade) då ja lite snabbt i huvet trodde att ja fick odds för det. visa sig att det va på håret, så totalt meningslös syn, man kände sig närmast dum när man kika på det efteråt Citera
AdslVerbe Postad 15 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2007 satt faktiskt i en liknande hand (dock uppe mot en låg stege när jag trodde set) där jag drog nåt förbannat till open-ended (40x bb syn efter re-raise multiway på turn, och inga scarekort för dom andra om inte specifikt den hand ja hade) då ja lite snabbt i huvet trodde att ja fick odds för det. visa sig att det va på håret, så totalt meningslös syn, man kände sig närmast dum när man kika på det efteråt Måste dock säga att jag tycker att EV+/-0 syner inte alltid e fel i marginella fall. Man vill INTE gärna få en image som en som lätt viker sej å foldar å kan pushas runt med. I flervägspotter har väl iofs detta en något mindre betydelse. Citera
strater Postad 15 Juni , 2007 Rapport Postad 15 Juni , 2007 hehe, va faktiskt precis min tanke med, kan ju inte låta folk köra över en! (va dock ev- mot stegen då han hade en av mina 8 outs ) Citera
Solidify Postad 15 Juni , 2007 Rapport Postad 15 Juni , 2007 Jag fick ta oerhört mycket skit av fi*2 efter denna handen, men enligt mitt tycke spelar jag den närmast perfekt från start till mål. En klockren analys i all sin komik! Citera
AdslVerbe Postad 15 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2007 En klockren analys i all sin komik! Ja, ellerhur! Tydligen väldigt provokativ dessutom:-D Citera
Recommended Posts