Gå till innehåll

parre!


DaPine87

Recommended Posts

hehe, är och hälsar på urmyrakeback och aim4vegas i stholm, sitter på ett uteställer och surplar bärs som åsnor och vem ser man sitter på bordet framför, jo framför sitter parre i egen hög person. Efter mycket peppning samlar ajg mod och går fram:

 

-"tja, det här kanske låter konstigt men det är du som är parre va?"

 

"ja det är det, säger han lite stolr ;)"

 

"hehe, tänkte väl det, måts ebara säga att din blogg är skön, vet inte om du läst nått av mig på pf, jag är dapine87 allafall, en riktigt tomte är jag"

 

"jaha, det har jag läst av, du är rätt sjuk"

 

"coolt, men du får fan ha det bra"

 

" du med, har du fått nån vård?

 

 

 

hehe, parre verkade riktigt skön men nu skäms jag att jag inte bjöd på en bärs :oops:

 

hade druckit en 3 liter bärs så allt stämmer inte i detaljt emn faktum kvarstår, PArre, du är en LEGENDE! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va hederligt, skulle förmodligen kännas lite skumt att gå fram till en "främmande" person sådär endå bara. Brukar också läsa hans blog, riktigt rolig typ det där :)

 

Hälsa om du stöter på han igen ;)

 

 

 

hehe, var riktigt nervöst faktiskt,v men 3 liter öl plus peppning av boysen hjälpte mig, kändes stort :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag - bloggkändis

 

Sitter på en uteservering i Gamla stan och har precis mött upp en polare med familj, vi ska gemensamt bege oss till mamma för middag en öl senare. Då kommer någon från bordet bredvid fram till mig.

 

- Hej!

Hej?

- Jag undrar bara... det är du som är Parre från pokerforum, va?

Jo, det är det.

- Okej! Jag ville bara säga hej! Jag gillar din blogg!

 

Det visade sig vara någon som nickar DaPine87 på pokerforum. Känner igen nicket, men har inte varit aktiv där på över ett halvår.

 

Men folk som hälsar på mig i all ära. Det är ju roligt och så.

 

Men jag väntar fortfarande på den dagen då det är en snygg brud som vill ligga med mig som kommer fram och hyllar mig på liknande sätt.

 

Undrar om det finns precis lika stor chans för det som att jag vinner Svitens fredagsturre imorgon - alltså precis noll?

 

saxat från http://parresvammel.blogspot.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...