Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Hur stor rulle har du?

Jag har tjänat ungefär 5000 dollar. Hur stor min rulle är svårt att säga i dagsläget. Just nu har jag 1000 dollar ungefär som jag spelar för, men det har jag bara då jag gör ett "sommartest" för att se hur mkt jag plussar på 10 och 20 dollar nivån. Skulle jag inte göra detta sommartest skulle rullen vara på 2500 dollar.

Postad

Nu blir det lite paus från spelet. Denna session var sjukt svängig. Jag började med cashgame, backade som sagt 50 dollar. Sen spelade jag 20 dollars heads uper. Vann de tre första, sen torska jag tre raka. Bl a mot en fransk idiot vars hobby verkade vara att dra ut mig. Först hade jag KK, all in på brädan 94x. Han hade Q-9 och hittade såklart 9an på river. Sen hade jag A-10 och floppen kommer A-3-2. Degen åker in, han har Q-3 och hittar damjäveln på turn. TILT!

Efter det raset händer inget speciellt. Jag spelar normal poker och får belöning för det, så ska det se ut HELA TIDEN!!! :mrgreen: Den enda grymma utdragningen jag gör är väl när jag med Q-8 drar ut min motståndares AA genom att sätta hålpipan på river :-) Heads up statistiken för denna session blir alltså 10-5 och 85 dollar plus.

Tilt att jag skulle torska 50 dollar i cash gamet. Blir nog lite mer grind senare ikväll.

Startbankrulle 9e Juni: $500

Bankrulle nu: $1095

Mål 15e Augusti: $2500

13/6: 200 dollar

14/6: 115 dollar

Postad
Okej, så har du tjänat 5000 dollar bara i år?

Btw. heter också Bohman i efternamn (samma stavning också).

Vilken klient använder du? Provat SvS?

Svenska spel är värdelös :mrgreen: Själv spelar jag på Expekt, dvs iPoker.

Postad
Tycker expekts nya design är alldeles för sofistikerad. Simplicity FTW!

Varför inte Svenska Spel? Kan du utveckla?

Boss-nätverket har världens fulaste desing och jag gillar inte blinds-strukturen där. Det som väger mest är dock att min uppkoppling inte fungerar så bra på boss-nätverket, frågar mig inte varför för jag vet inte ;-)

Till dagens spel:

Gick upp halvdöd klockan 10:00 (gick o la mig 04:30). Satte mig o railade sbrugby lite och blev då jävligt sugen på att själv dra igång en session. Sjukt trött var jag iaf :-) Spelet till en början gick bra, 3 raka 20 dollars heads uper. Men sen dog mycket. Vann, förlorade, vann, förlorade och så vidare. Efter ett tag hade jag 10-10 i heads up-statistik och bestämde mig då för att nu jävlar är det dags o vända det här. Sagt o gjort, 6 raka vinster ;-)

Slutstatistiken blir alltså 16-10 och $94 plus. Det är ett okej resultat, jag är iaf glad att jag lyckades vinna 6 raka och att det inte var så många bad beat situationer. När jag drog ut så hade jag bästa handen när degen åkte it, så det är inte mer än rätt, eller? :lol:

Är ganska trött nu efter nästan 4 timmars lir (lirade bara en heads up åt gången idag). Får se om det blir något mer lir idag. Är sugen på mer spel men ska dra till en polare ikväll och dricka lite öl (jag har aldrig spelat seriöst på fyllan och kmr aldrig göra heller).

Startbankrulle 9e Juni: $500

Bankrulle nu: $1220

Mål 15e Augusti: $2500

13/6: 200 dollar

14/6: 115 dollar

15/6: 95 dollar

Postad
Nice!

Mest Headsup SnG alltså? Vanliga turneringar och CG då??

Tack!

Japp, jag spelar HU SnG. Vanliga turneringar spelar jag ibland, inte så ofta. CG är sällan, jag blir för tiltad på cashgame :mrgreen:

Postad

Just nu blir det inte så mkt spel, därav att jag inte skriver något. Håller på att ta körkortet just nu och det är midsommar o allt. Mycket att stå i så här års :-)

Har inte spelat ngt mot "sommarmålet" men slaskat lite 50 och 100 dollars heads uper. Har gått sådär, spelat ganska många och är plus ungefär $1000. Det är ok men med tanke på att jag spelar både 50 och 100 dollars heads uper så är väl inte 1000 ngn jättestor summa.

Blir förmodligen lite mer grind om någon vecka. Let's kröööök :mrgreen:

Postad

Spelar fortfarande 50 dollars heads uper och tror jag kmr fortsätta med det. Hade en skiiiiitkass dag igår men slutade ändå bara 100 back. Idag är jag ungefär 350 dollar plus.

Tror jag skiter i att köra mot ngt sommarmål. Det rullar på bra på 50 så ingen idé att hoppa ner.