busmusen Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 för övrigt är womens final som pågår just nu, det segaste jag någonsin sett, ingen action alls, en flopp var 10 hand i bästa fall. Och vet att det kan vara vanligt i turneringar men INGEN gör någonsin ett move utan en hand, och då foldas JJ, AQ; AK osv, till och med kommentatorerna säger det är absurt:shock: Roligaste kommentaren alldeles nyss, när någon tänkte länge utan at röra sig: "I wonder if she is a sleep, hard to know when u cant see her eyes, and considering the game I think she might as well" eller något liknande... Om de änd visat Thorson istället, nu måste man genomlida det här medan man förljer livebloggen hehe Fast tror det blir läggdags inom 30 min om inte Thorson vunnit då , lets hope Citera
checkamat Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 för övrigt är womens final som pågår just nu, det segaste jag någonsin sett, ingen action alls, en flopp var 10 hand i bästa fall. Och vet att det kan vara vanligt i turneringar men INGEN gör någonsin ett move utan en hand, och då foldas JJ, AQ; AK osv, till och med kommentatorerna säger det är absurt:shock: Roligaste kommentaren alldeles nyss, när någon tänkte länge utan at röra sig: "I wonder if she is a sleep, hard to know when u cant see her eyes, and considering the game I think she might as well" eller något liknande... Om de änd visat Thorson istället, nu måste man genomlida det här medan man förljer livebloggen hehe Fast tror det blir läggdags inom 30 min om inte Thorson vunnit då , lets hope hur tittar du på damernas finalbord? Citera
Costello Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 William Thorsson finished in 3rd place, winning $136,493. Citera
mgps Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 kan kille få g hela vägen en gång!? trist men det är ju fler event kvr iaf. 130K e la inte så trist Citera
Björn85 Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 hur tittar du på damernas finalbord? http://www.worldseriesofpoker.com/mediacenter/livevideo.asp Citera
Recommended Posts