Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ska åka och hälsa på en kompis som pluggar i budapest om nån vecka.

Misstänker att han har dålig smak när det gäller nattklubbar och krogar.

Så... vilka är de bästa uteställena?

Ps ska helst inte ligga i farliga kvarter, är rädd för östeuropeisk maffia. :-(

Postad
Ska åka och hälsa på en kompis som pluggar i budapest om nån vecka.

Misstänker att han har dålig smak när det gäller nattklubbar och krogar.

Så... vilka är de bästa uteställena?

Ps ska helst inte ligga i farliga kvarter, är rädd för östeuropeisk maffia. :-(

Men då får du ju fan berätta vad du vill ha för sorts klubbar och krogar, eller du kanske förutsätter att alla här vet vad din polare har för smak? ;)

Postad

Jag var i budapest förra sommaren och då var det helt klart club Rio som gällde. På helgerna fanns det gott om fina flickor och det var bra drag. Dock ansågs det som en av budapests finaste clubbar, därav ganska höga priser också. Övrigt att rekomendera i Budapest är Gellert Spa och de två stora shoppingcentrena. Grymt bra värde!

Postad
Jag var i budapest förra sommaren och då var det helt klart club Rio som gällde. På helgerna fanns det gott om fina flickor och det var bra drag. Dock ansågs det som en av budapests finaste clubbar, därav ganska höga priser också. Övrigt att rekomendera i Budapest är Gellert Spa och de två stora shoppingcentrena. Grymt bra värde!

Tack Tack, Club rio verkar helt klart värt ett besök, spa låter inte helt fel det heller. :-D

Postad

Uhh glömt alla namn i Budapest men det var ett ställe med rätt bra musik längs vattnet på "den fina sidan" av floden. Sedan om det är Buda eller Pest vet jag inte. Man gick iaf längs vattnet till vänster om en av de mest klassiska broarna i stan (låg vid ett universitet i en vacker lokal samt en stor marknad). Hyfsat goa damer(18-22 kanske?), rätt mycket rockmusik och även livemusik emellanåt.

Ett annat ställe låg över floden, längst upp i ett stort köpcentrum som hade öppet nattetid. Lite mer klubbmusik, unga östeuropeiska strippor och dyrare priser. Bara att beskriva ställena så vet alla garanterat vilka det är...

Och nej, jag är inte hög - jag är bara väldigt opedagogisk.

Postad

morrison är en schysst pub med kareoke (hur det nu stavas) och ett litet dansgolv. akta dig för det åttonde distriktet, där håller zigenarna till och de jagar i flock. gå inte till nattklubben bank, i värsta fall drogar de dig och säljer till nån hallick.