pellepackad Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Heh, word. Jävla sommar liksom, varmt som fan och så sitter man inne och spelar och dricker mineralvatten. Flickvännen (real not imaginary) funderar om man har problem då man springer till toan och tillbaka för att hinna mellan händerna... LOL vad jag känner igen mig i det där =). Idrottar en del & sveper liter efter liter vatten framför datorn. På en av de senaste rekordräderna till toan höll jag på att slakta katten. Då vi möttes i korsningen mellan hallen & trappen. En sådan flax som katten hade då den tog sig ned för trappen levande på 0.3 sek huvudstupa har nog världen inte skådat förr! Det mest frustrereande me toa-springandet är ju trots allt att man aldrig hinner tillbaks i tid. Sitter oftast "out" på varenda bord när kommer tillbaks om man ska tömma blåsan helt. Har länge funderat på en ny affärside för pokergrinders som inte har tid med toabesök. Kanske en sorts dräneringssystem som leder från skrivbordet till rabatten utanför fönstret. Hmm kan nog generera stora $$ på pokermarknaden! Citera
Sansrom Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1091927,00.html Citera
Hjort Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Oftast inget särskilt, någon gång ibland så blir det kanske lite drinkar. Men det förutsätter room service. Citera
PsychicIor Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Blandat, men mest vatten. Sen blir det kaffe och redbull oxå. Dricker typ aldrig sprit o spelar....slaskar alldeles för mkt då . Men en öl hit o dit funkar. Citera
edsf Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Pago är väl jättegott? Iallafall morot-apelsin-citron combon. Men man kan inte dricka den när man spelar, då händerna blir kladdiga och det blir tufft att hinna med att tvätta av dom. Citera
nucleus Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 pilsner är väl det enda vettiga... Grymt bra för att mixa upp spelet lite, först är man tight aggresive sen blir man loose aggressive efter ett par pilsner, därefter kommer parioden då man bara är loose som fan och sist men inte minst så tiltar man sönder... låter som ett skämt men det är det inte Citera
freddola Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Bubbelvatten brukar jag alltid ha en flaska av. Citera
thestonk Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Eftersom kolsyra urholkar benstommen försöker jag undvika mängder av det, dessutom har sötningsmedel en skum effekt på sockerreceptorerna och...äh, vatten och kaffe. Men Pagovarianten nedan är grymt god, trots att juice i gemen är en sockerfälla. Och jag dricker med munnen för att minimera spill. Pago är väl jättegott? Iallafall morot-apelsin-citron combon. Men man kan inte dricka den när man spelar, då händerna blir kladdiga och det blir tufft att hinna med att tvätta av dom. Citera
Klyka Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Bara namnet är värt pengarna För att inte nämna texten på burken: "Underground cult drink for hustlers" :D Citera
frooxe Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Vatten i mängder, speciellt nu när det är så varmt, man måste ju gå o pissa 1 gång i timmen. Jag tror jag har hört att det är farligt att dricka för mycket vatten, nån som vet lite mer, hur mycket som är för mycket osv? Citera
Klyka Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Jag tror jag har hört att det är farligt att dricka för mycket vatten, nån som vet lite mer, hur mycket som är för mycket osv? Du ska dricka många liter innan det blir farligt. Citera
Pemmsen Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Alkohol. Poker är som dart - efter ett par järn blir man mer stabil. I could not agree more! Citera
Emilio Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Vin är nöten. Jag känner mig konstant stressad och jävligt överaktiv men när jag dricker alkohol blir jag lugn. Dricker inte mycket, men 2-3 glas om dagen blir det allt. (När jag grindar alltså, det är då jag måste fokusera.) Citera
tetris Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Inleder alltid med en kopp te, sedan går jag över till juice (tropicana). Dricker aldrig alkohol när man grindar ensam, men har man en grindpolare så brukar det bli en hel del bärs. Edit: nu på sommaren blir det även en hel del vatten iom värmen. Brukar dock dras från att grinda på dagarna då jag föredrar att vara utomhus. Citera
Steppwolf Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Ljummen öl och whisky i lungt tempo. Trixet är att inte börja spela full utan bli full under tiden man spelar. Citera
Hygglo Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Kaffe, svart. Till alla som har problem med att hinna på toaletten: spela turneringar, då är det 5 min paus varje timme. (OBS spela bara en turnering i taget) Edit: Här skrev jag fel förut. Nu har jag tagit bort det. Vill ni veta vad jag skrev finns det citat nedanför. Citera
okocha Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Till alla som har problem med att hinna på toaletten: spela turneringar, då är det 5 min paus varje timme. (OBS spela bara en turnering i taget) Laptop är nöten, då slipper man tänka på det öht Citera
Donner Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Tullamore Dew? Det är ju den godaste drickan som finns, typ extrasöt fruktsoda med koffein i! Men jag har bara druckit det i USA, jag trodde inte den fanns i sverige? Var köper du det? Whisky är inte typ fruktsoda med koffein i. Citera
Sansrom Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Tullamore Dew? Det är ju den godaste drickan som finns, typ extrasöt fruktsoda med koffein i! Men jag har bara druckit det i USA, jag trodde inte den fanns i sverige? Var köper du det? Mountain Dew kanske? Citera
Recommended Posts