Zarec Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Hej. Jag e litet efterbliven på att söka i forumet, hoppas någon kan lära mig det snart. När jag söker på "Neteller" kommer det bara upp 78000 dagböcker... Jag skaffade precis detta för att kunna bonushora litet vad det lider. Men när jag kollade på deras depositregler verkade det som att man bara får sätta in €400 i månaden (!) om man är "Enhanced". Kan detta stämma? Då blir det inte mycket bonushorande av, visserligen kanske flera bonusar tar flera månader att cleara? (jag spelar isf NL25, 4-6 bord, ca 45000 händer / månad). Visserligen har jag nu uppdaterat mitt konto till nästa steg, vad det nu hette, premier (?). Men tyckte att man fortfarande inte kunde sätta in speciellt mycket? Är någon hygglig å ger mig en länk så jag kan studera ämnet (eller skriver ett kompetent svar här). Ty. Citera
AnnaDea Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Hur svårt ska det vara att uppgradera till Premier? Registrera bankkonto och sen varifiera så kan du sätta in mycket mer. Citera
urmy Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Verifiera ditt konto och länka det till din bank så borde det allt vara lugnt. Citera
Zarec Postad 12 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2007 Hur svårt ska det vara att uppgradera till Premier? Registrera bankkonto och sen varifiera så kan du sätta in mycket mer. Jo, jag väntar bara på att min bank ska lägga märke till pengarna de har satt in så jag kan verifiera... Men _mycket_ mer kunde man väl inte sätta in för det med VISA? Citera
Kollikock Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Jag kan sätta in $500 per dag och $1 900 per vecka (och månad också) och ska du lira NL25 så lär det räcka och bli över. ska du bara donera till bättre spelare så behöver du ju inte gå omvägen via neteller. Citera
Zarec Postad 12 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2007 Oki Kollikock. Jo, det borde räcka Fast i den streaken jag är i just nu vtf Säg att man hypotetiskt går +, är det några problem att ta ut winnings till Neteller i form av restriktioner, eller kan man flytta hur mkt som helst runt på olika pokersajter? Vad jag trott är det bara just insättningar via kort som är så 'restricted'? Citera
Kollikock Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Jag har inte gjort några brutalt stora uttag till NETeller, men $7-8k har jag "tagit ut" utan problem. Jag skulle tro att deras gräns ligger farligt mycket högre än så. Restriktionerna brukar ligga på en maximal insättningsgräns hos sajten. Att få en höjd gräns har aldrig varit problem för mig, men då har det handlat om att få upp den till $2-4k. Det har räckt för mig hittills, men planerar du att trycka in $30k på en dag så får du fråga nån annan. Står inte svaren på de här frågorna på NETellers hemsida? Citera
PUSH Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Skickar du pengar via bankgiro till Neteller e de nog så gott som unlimited. Citera
Recommended Posts