Gå till innehåll

Neteller...


Zarec

Recommended Posts

Hej.

 

Jag e litet efterbliven på att söka i forumet, hoppas någon kan lära mig det snart. När jag söker på "Neteller" kommer det bara upp 78000 dagböcker... :(

 

Jag skaffade precis detta för att kunna bonushora litet vad det lider. Men när jag kollade på deras depositregler verkade det som att man bara får sätta in €400 i månaden (!) om man är "Enhanced". Kan detta stämma?

 

Då blir det inte mycket bonushorande av, visserligen kanske flera bonusar tar flera månader att cleara? (jag spelar isf NL25, 4-6 bord, ca 45000 händer / månad).

 

Visserligen har jag nu uppdaterat mitt konto till nästa steg, vad det nu hette, premier (?). Men tyckte att man fortfarande inte kunde sätta in speciellt mycket? Är någon hygglig å ger mig en länk så jag kan studera ämnet (eller skriver ett kompetent svar här).

 

Ty.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur svårt ska det vara att uppgradera till Premier? Registrera bankkonto och sen varifiera så kan du sätta in mycket mer.

 

Jo, jag väntar bara på att min bank ska lägga märke till pengarna de har satt in så jag kan verifiera... Men _mycket_ mer kunde man väl inte sätta in för det med VISA?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oki Kollikock.

 

Jo, det borde räcka :) Fast i den streaken jag är i just nu vtf :)

 

Säg att man hypotetiskt går +, är det några problem att ta ut winnings till Neteller i form av restriktioner, eller kan man flytta hur mkt som helst runt på olika pokersajter?

 

Vad jag trott är det bara just insättningar via kort som är så 'restricted'?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte gjort några brutalt stora uttag till NETeller, men $7-8k har jag "tagit ut" utan problem. Jag skulle tro att deras gräns ligger farligt mycket högre än så.

 

Restriktionerna brukar ligga på en maximal insättningsgräns hos sajten. Att få en höjd gräns har aldrig varit problem för mig, men då har det handlat om att få upp den till $2-4k. Det har räckt för mig hittills, men planerar du att trycka in $30k på en dag så får du fråga nån annan.

 

Står inte svaren på de här frågorna på NETellers hemsida?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...