Existing-user Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Precis fått en ny superdator, en bärbar sådan.. och vad är det första man gör tror ni? Sätter en bit tuggomi på skärmen så att där nu är en fet jävla fläck! Behöver tips på hur jag kan få bort den utan att skada skärmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Precis fått en ny superdator, en bärbar sådan.. och vad är det första man gör tror ni? Sätter en bit tuggomi på skärmen så att där nu är en fet jävla fläck! Behöver tips på hur jag kan få bort den utan att skada skärmen! varför sätter du tuggummi på skärmen? Använd tiltblocker ist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepackad Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Precis fått en ny superdator, en bärbar sådan.. och vad är det första man gör tror ni? Sätter en bit tuggomi på skärmen så att där nu är en fet jävla fläck! Behöver tips på hur jag kan få bort den utan att skada skärmen! ta en större bit tuggumi & gnid med den! Ett tipps på tuggumisort är "hubbabubba". Tugga på det en kvart ska du se att det fungerar som jordens svinto på annat tuggumi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kena79 Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 ta en större bit tuggumi & gnid med den! Ett tipps på tuggumisort är "hubbabubba". Tugga på det en kvart ska du se att det fungerar som jordens svinto på annat tuggumi! Kan inte sluta garva.....måste vara trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 11 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 ta en större bit tuggumi & gnid med den! Ett tipps på tuggumisort är "hubbabubba". Tugga på det en kvart ska du se att det fungerar som jordens svinto på annat tuggumi! Meh! Är ju inte tuggomi som sitter där utan en fläck! typ fettfläck fast av gummi. öhm.. en fläck! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Musse Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Prova såpa och vatten. Fungerade finfint när min grabb gick lös på min skärm med vattenfast cd-penna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepackad Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Meh! Är ju inte tuggomi som sitter där utan en fläck! typ fettfläck fast av gummi. öhm.. en fläck! då kan jag tyvärr inte hjälpa dig. En helt annan femma. Enda snubben irl jag tror kan hjälpa dig här är "McGyver".. Skämt åsido... Lycka till du komer säkert på nått som funkar. Jag vågar inte tippsa dig om något rengöringsmedel med risk att det skulle pajja något för dig & det vill man ju inte ha på sitt samvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snabelguy Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Inga tips på tillverkarens hemsida om hur man lämpligast rengör skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 11 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Inga tips på tillverkarens hemsida om hur man lämpligast rengör skärmen? får checka det sen, mycket möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Jag rengör min skärm med den här: http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000VGjvdF8F;sid=gBDTOuyJk2nTOqreWC8YPA1KddLmbxlLtUU=?ProductID=86HD4QFHIrcAAAEOE8hCGhkL&CatalogCategoryID=tjHD4QFHEiUAAAEO8VxZtSy_ Det funkar perfekt, skärmen blir glänsande blank (har en laptop) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Jag rengör min skärm med den här:http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000VGjvdF8F;sid=gBDTOuyJk2nTOqreWC8YPA1KddLmbxlLtUU=?ProductID=86HD4QFHIrcAAAEOE8hCGhkL&CatalogCategoryID=tjHD4QFHEiUAAAEO8VxZtSy_ Det funkar perfekt, skärmen blir glänsande blank (har en laptop) samma som ovan men hur de funkar på bubblegum fläckar vet jag inte....hmm Du kan ju testa med diskmedel och bomullstussar, se om fläcken löser upp sig Använd inga lösningsmedel typ, etanol, sprit, alkohol iaf... Ha datan av o låt skärmen svalna lite innan du rengör. Där var en annan produkt som rekommenderades Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Precis fått en ny superdator, en bärbar sådan.. och vad är det första man gör tror ni? Sätter en bit tuggomi på skärmen så att där nu är en fet jävla fläck! Behöver tips på hur jag kan få bort den utan att skada skärmen! Jag är också intresserad, hur *** kommer det säg att du sätter tuggummi på skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Prova såpa och vatten. Fungerade finfint när min grabb gick lös på min skärm med vattenfast cd-penna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Tuggumi? Inte pörrsurfat då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 13 Juni , 2007 Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 Tuggummi får man lättast bort genom att stoppa prylen med tuggummit i frysen och sen bryta bort det.... Lycka till. Jag har en bläck-fläck på min skärm på jobbet. Tror ni det funkar med sprit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 13 Juni , 2007 Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 Tuggummi får man lättast bort genom att stoppa prylen med tuggummit i frysen och sen bryta bort det.... Lycka till. Jag har en bläck-fläck på min skärm på jobbet. Tror ni det funkar med sprit? Använd inga lösningsmedel typ, etanol, sprit, alkohol iaf... från några inlägg upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
antfarmer Postad 13 Juni , 2007 Rapport Share Postad 13 Juni , 2007 Jag har en bläck-fläck på min skärm på jobbet. Tror ni det funkar med sprit? Det bästa är att inte skriva direkt i excel-arket med en penna. Det är mycket enklare om du använder tangetbordet! mvh Ant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Det bästa är att inte skriva direkt i excel-arket med en penna. Det är mycket enklare om du använder tangetbordet! mvh Ant Exakt! Det håller jag med om. Säg det till min kollega! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepackad Postad 17 Juni , 2007 Rapport Share Postad 17 Juni , 2007 Tuggumi? Inte pörrsurfat då? Hahahaha vilket semigalet bakisgarv jag drog iväg nu. Grannarna tror nog är redo för att lämnas in, fan u made my day m8! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts