janakeo Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Beroende på hur många spelare som med i turneringen så spelas de olika länge. Ju längre en turnering spelare desto större chans är det att man tappar fokus och då begår dumma misstag. Vad sägs!! Vad tror du?: Citera
owster Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Beroende på hur många spelare som med i turneringen så spelas de olika länge. Ju längre en turnering spelare desto större chans är det att man tappar fokus och då begår dumma misstag. Vad sägs!! Vad tror du?: Jag tror på blå Citera
Opteron Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 och bebisar är sötare än äldre barn... Citera
HenkeHero Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Då säger jag gul för det blir man om man är okoncentrerad, gör dumma misstag o tiltar. Citera
jafar Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Beroende på hur många spelare som med i turneringen så spelas de olika länge. Ju längre en turnering spelare desto större chans är det att man tappar fokus och då begår dumma misstag. Vad sägs!! Vad tror du?: Det var det dummaste jag hört Citera
Kwejk Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Beroende på hur många spelare som med i turneringen så spelas de olika länge. Ju längre en turnering spelare desto större chans är det att man tappar fokus och då begår dumma misstag. Vad sägs!! Vad tror du?: desto närmare pengarna jag kommer, desto mer fokus får jag Citera
flyckten Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Är hur mycket mer fokuserad när jag är närmare ITM än i början av en turnering. För övrigt så kanske du bör se till att topicen är relevant till innehållet. Citera
Tomtah Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Beroende på hur många spelare som med i turneringen så spelas de olika länge. Ju längre en turnering spelare desto större chans är det att man tappar fokus och då begår dumma misstag. Vad sägs!! Vad tror du?: Om det stämmer så stämmer det ju för de flesta andra spelarna också så fortsätt lira dina Expekt 1k freerolls du. Menar du att det är du som har detta problemet så kan du ju lira cashgame eller sng. Sjukt skum jefla tråd. Citera
Recommended Posts