Gå till innehåll

Är du en Fisk  

52 medlemmar har röstat

1. 1. Är du en Fisk

• Alltid
      22
    • Ibland
      30

Recommended Posts

• Svars 82
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Dag 6 2007-07-04

Nuvarande rulle: 38500

Hur gick det: +18500

Hur länge spelade jag: 4h

Kvar till månads mål: Avklarat!

Kommentar till spelet:

Det blev en lyckad session med klonk i sommarfemman(vinst 16000), det som var sjukt var att mitt internet dog efter första pausen. Ringde då min kompis som fick sitta och spela för mig medans jag sa vad han skulle göra, såg inte någon skärm eller något så fick använda fantasin. Lite små kul :) Plockade ut 3000:- också. Två tusen till honom för att han satt och styrde och en tusing till mig så man överlever helgen ;) skall försöka lira lite nu också. Inte spelat på två dagar, sjukt sugen.

Postad

Dag 7 2007-07-06

Nuvarande rulle: 36751

Hur gick det: -1749

Hur länge spelade jag: 4h

Kvar till månads mål: Avklarat!

Kommentar till spelet:

Det blev en liten baksmälla efter klonken, vet inte riktigt vad som hände... Spelade utan tilt, men inte mitt bästa spel. Blir lite spel nu på morgonen om DNE ÄCKLGIA GRANNEN KAN SLUTA BORRA I ÄCKEL VÄGGEN TILTTTTTTTTT

Postad

Dag 8 2007-07-07

Nuvarande rulle: 35980

Hur gick det: -771

Hur länge spelade jag: ´för länge

Kvar till månads mål: 9020kr

Kommentar till spelet:

Sitter och ger bort pengar, inte ens full. Är nog bara så utråkad så jag skiter i. Har satt upp ett nytt mål för månaden, och det blir att nå 45k. Måste försöka hitta motivationen igen. Spelade enbart sng idag mestadels 500 kr, men också några 1000kr. Idag var jag en av fiskarna...

Postad

Dag 8 2007-07-08

Nuvarande rulle: 32575kr

Hur gick det: -3405

Hur länge spelade jag: 2h

Kvar till månads mål: Lååångt kvar...

Kommentar till spelet:

Spelar så jävla bra tycker jag. Men blir utdragen och synad av så mycket skit när jag pushar. Detta börjar bli löjlig. Bestämmer mig för att sluta spela 1000 och 500 kr sng tills jag har 36000 kr igen.

Postad

har aldrig blivit så våldtagen på svenska spel som nu. Därför en liten paus. Spelade 500 kr turneringen o lyckades komma 3a. Tog hem 9 k och rullen är nu på 38k. Tog ut 2.000 också. kanske vänder nu