biggan69 Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Det här med pokerspråk är nåt jag tiltar på ibland. Gör det något om man råkar säga fel? Typ race istället för bet.Jag vill ju höja det är ju det som är grejen. En av grabbarna jag spelar med ibland är hyperkänslig för sådana övertramp.Men deala fel och kasta upp kort med fel sida upp i tid och otid går bra.Är det nån som vet regelverket för bägge dessa saker. Citera
biggan69 Postad 9 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2007 ingenting.Får man lr får man inte Citera
Ripperkof Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Har du hört talas om något annat du aldrig hört talas om? Citera
biggan69 Postad 9 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2007 Undrade bara vad regelboken sa om felsägning men får väl undra vidare ett tag till:-D Citera
the_bean Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Uttalar du raise med ett c så förstår jag honom Citera
Playboy Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Har för mig att ifall du säger "call" men vill höja så är det vad du sa som gäller - dvs du måste syna. Har du däremot fört in marker i potten som motsvarar en höjning innan du säger "call" så är det vad du gjorde med markerna som gäller. Citera
Recommended Posts