cyberkungen Postad 8 Juni , 2007 Rapport Postad 8 Juni , 2007 Är det bara jag som tycker att sidan tar lååååååååång tid att ladda? Citera
Kristoffer Postad 8 Juni , 2007 Rapport Postad 8 Juni , 2007 Instämmer. Ofta tar det upp till 30 sekunder innan en tråd har laddat färdigt. Citera
aka_thn Postad 8 Juni , 2007 Rapport Postad 8 Juni , 2007 den gamla layouten var mycket snabbare!! hinner knappt ladda upp denna på jobbet innan chefen kommer och man måste stänga den illa kvickt Citera
Luca Postad 8 Juni , 2007 Rapport Postad 8 Juni , 2007 Startsidan laddar snabbt, men att öppna en tråd är en lång pina (väntan). Jag läser något annat medan jag väntar på att en tråd ska öppnas. Citera
Batch Postad 8 Juni , 2007 Rapport Postad 8 Juni , 2007 Håller med om att forumet blivit segt. Kollade upp tiden det tog för att visa en sida: Startsidan dyker upp på 2 sekunder. Då jag öppnar en tråd från startsidan så tar det 25 sekunder innan den visas. Tiden för att visa en tråd är även konstant. Dvs det spelar ingen roll om man öppnar en tråd med endast två inlägg eller om man öppnar en tråd där hela förstasidan är fylld, det tar samma tid att ladda. Edit: Nu (1,5h senare) går det plötsligt dubbelt så snabbt att ladda trådarna. Avsevärt mycket snabbare men fortfarande segt. Edit2: Nu (4h senare) uppfattas ingen som helst seghet. Citera
Snabelguy Postad 8 Juni , 2007 Rapport Postad 8 Juni , 2007 Tror att ni får uppgradera er internetkoppling... Citera
Batch Postad 8 Juni , 2007 Rapport Postad 8 Juni , 2007 Tror att ni får uppgradera er internetkoppling... Kan ju tillägga att jag har Telia ADSL 20Mbit och bor strax utanför Stockholm. Mätt på samma sätt så laddar jag aftonbladet.se på 2-3 sekunder. Citera
Fido Postad 8 Juni , 2007 Rapport Postad 8 Juni , 2007 Nä, det är forumet som har något problem för närvarande. Något är galet. Citera
Recommended Posts