Kape Postad 8 Juni , 2007 Rapport Postad 8 Juni , 2007 Jag förstår om många vill försöka hålla satelliter till WSOP med bra värde "hemliga" och likaså jag men kan någon tipsa om satelliter med lågt inköp utan att det är 4000 anmälda per paket? Jag kan ju tipsa om den satellit som First Poker körde ihop med Betway. Där hade de 3 satelliter med $1 i inköp. Från varje satellit går 30 st vidare till måndagens final där det är ett paket värt $12.000 garanterat. Jag tänkte bara kolla hur många anmälda det var i gårdagens satellit (som var den sista) och anmälde mig direkt. Vi blev 53 st och 30 gick vidare! Det var dessutom så "illa" att minst en foldade sig till de 30 första. På måndag spelar jag alltså som en av 90 om en plats för endast $1! Förra året var det tydligen bara 78 st i finalen. Det kallar jag värde! Jag tänkte slöspela någon satellit till men har egentligen varken tid eller "kapacitet" att vara med i WSOP. Det hade varit en annan sak om jag kunde ta med mig familjen på en semester till Las Vegas men det går nog tyvärr inte pga diverse projekt och småbarn här hemma... PS Om jag inte klonkar Betway-paketet så torkade jag tyvärr en Piggelin och det är ju illa eftersom sommarvärmen äntligen hittat upp till Norrland. Citera
Appel Postad 8 Juni , 2007 Rapport Postad 8 Juni , 2007 Vilket undervärde det blir om man samtidigt torskar sin glass. huuga Citera
SouthEast Postad 8 Juni , 2007 Rapport Postad 8 Juni , 2007 Jag förstår om många vill försöka hålla satelliter till WSOP med bra värde "hemliga" och likaså jag men kan någon tipsa om satelliter med lågt inköp utan att det är 4000 anmälda per paket? Jag kan ju tipsa om den satellit som First Poker körde ihop med Betway. Där hade de 3 satelliter med $1 i inköp. Från varje satellit går 30 st vidare till måndagens final där det är ett paket värt $12.000 garanterat. Jag tänkte bara kolla hur många anmälda det var i gårdagens satellit (som var den sista) och anmälde mig direkt. Vi blev 53 st och 30 gick vidare! Det var dessutom så "illa" att minst en foldade sig till de 30 första. På måndag spelar jag alltså som en av 90 om en plats för endast $1! Förra året var det tydligen bara 78 st i finalen. Det kallar jag värde! Jag tänkte slöspela någon satellit till men har egentligen varken tid eller "kapacitet" att vara med i WSOP. Det hade varit en annan sak om jag kunde ta med mig familjen på en semester till Las Vegas men det går nog tyvärr inte pga diverse projekt och småbarn här hemma... PS Om jag inte klonkar Betway-paketet så torkade jag tyvärr en Piggelin och det är ju illa eftersom sommarvärmen äntligen hittat upp till Norrland. Bekymra dig inte, jag har tänkt vinna den här. Värdet är dessutom 145000:- (inte $12,000). Citera
Kape Postad 8 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2007 Bekymra dig inte, jag har tänkt vinna den här.Värdet är dessutom 145000:- (inte $12,000). Enligt min Voodoo-docka så kommer du att drabbas av kraftiga magsmärtor på måndag 19:59. Dockan påstår även att dina händer kommer att domna bort strax innan denna tidpunkt så du kan lika gärna lägga framför din TV och vänta ut min seger. Jag skickar dig dockan på tisdag... Citera
HenkeHero Postad 8 Juni , 2007 Rapport Postad 8 Juni , 2007 Åh, tack så himla mycket för tipset det har jag ingen nytta av alls eftersom det är försent att spela! Ska spela 24hpokers WSOP satellit på söndag ingen aning om hur värdet i den kommer bli men dom kör 2 euros rebuy feeders med bra värde i. Vann den som gick igår Citera
Kape Postad 10 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2007 OK, jag bjuder på denna... http://www.expressen.se/poker/pokernyheter/pokertavlingar/1.679358 4 kval och 25 vidare från varje till final där ett paket går till vinnaren. Citera
Kape Postad 12 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2007 Bah! Missade First Pokers WSOP-paket igår, åkte som 19 eller nått sånt. Var nere på 6-8BB men dubblade upp några gånger när korten var lite gynnsamma. Pendlade sedan mellan placering 3-12 ändä tills vi var två bord kvar. Tänker inte ens erkänna hur jag åkte med mitt fiskspel och förtjänar INTE att åka till Vegas med sådana kassa spel i mitt bagage. Grattis till "Aceofess" som klonkade hem paketet genom att dra ut "Nordbet" på river. Expressens WSOP-kval missade jag då mitt fokus låg på skrikande småbarn så jag slaskade bort det mesta innan första paus. Citera
Recommended Posts