Gå till innehåll

Hur registrera sig


cami

Recommended Posts

Hej på er alla!

 

Här kommer mitt första inlägg :-D Men det ska nog bli fler i framtiden bara jag kommer igång med pokerspelandet på riktigt. är nybörjare och har hittills bara spelat frirullar och om playmoney...

 

Mitt problem är att jag har nyligen skaffat mig en Macbook och det är den jag har tänkt spela på i framtiden. Det finns ju ett begränsat antal pokerrum som har en nedladdningsbar klient för mac, ett av dem är Fulltillt. Jag har försökt ladda ner deras klient men det hakar upp sig på att jag inte ar något konto hos dem. Ok, då skaffar jag ett sånt tänkte jag! men hur jag än letar på deras sida så kan jag inte hitta någonstans att regisrera mig. Är det jag som är blind? Var ska jag leta för att kunna skapa ett realmoney-konto på fulltilt? Jag har kontaktat deras support (igår), men inte fått något svar ännu.

 

Tacksam för hjälp!

Cami

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har jag däremot ingen aning om då jag inte kan något om mac. Ta kontakt med FTs support om du inte hittar nån lösning på problemet.

 

Jag har mailat dem för ett par dagar sedan, men något svar har jag inte fått

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...