Gå till innehåll

Mesta antal händer på 24/h


MR_Jimmy

Recommended Posts

Hur många händer har ni som mest spelat in på ett dygn? Tycker själv att jag spelat svin mkt idag. Någon som körde expekt bonusen som har sjukliga siffror kan jag tänka....

 

Nå väl jag börjar......... 5919st händer

 

Edit: Vi kan tillägga flest antal inköp vunna i cashgame under 24/h...... 14 inköp är mitt rekord, detta under en session :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ingen jätte lång session.(Antal händer)

Men plussade 15 inköp på 11 h.

 

Hittade inte rätt bild (Denna e tagen 1-2 h innan jag slutade) me denna är iallafall tillräkligt för att duga som "bevis"

Lontberk är medlem här tror jag han kan intyga om han kommer ihåg att jag hade över 2,2 k på Oxygen 16 innan jag slutade.

Klicka på bilden för förstorning:

 

26maj.jpg.xs.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm... själv?.. eller byttes ni av?

 

officiella förklaringen är att jag käkade piller. sedan får folk spekulera i om det är möjligt eller ej :P

 

dock ska challe50+cessan ha en eloge för att de klarade att spela ännu fler händer, ~30k/dag tillsammans. jävligt stabilt av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

officiella förklaringen är att jag käkade piller. sedan får folk spekulera i om det är möjligt eller ej :P

 

Då får man väl anta att du bara har hallucinerat. :roll:

I själva verket så satt du i en sandlåda. ;-)

 

Tycker det är så trist med folk som delar konton för att komma högst i nåt VIP-race.

 

Varför är det trist?

 

 

Oh Btw. jag har vid något tillfälle vunnit minst 20 inköp under en kväll när jag spelade NL10 :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad det är som du inte begriper men det är klart att det är orättvist mot folk som INTE delar konton när det handlar om att spela så mycket händer som möjligt.

 

Ser det som en självklarhet att man måste spela i skift. Jag kan inte se att det är omoraliskt eller på något sätt. Inte speciellt orättvist heller för den delen. 8-)

Ska man tävla så måste man ju satsa ordentligt under de förutsättningar som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förutsättningen på nästan alla sidor är att ett spelkonto är personligt

 

Jag tycker det är lika omoraliskt att låta sin fru testa en sit and go som att spela ett race i skift. Ganska naivt och korkat att stressa igenom ett race ensam.

 

Orskerna till att ett konto ska vara personligt ligger enligt min uppfattning på ett annat plan. De är inte i konflikt med den moraliska aspekten till att andra spelare missgynnas av att man spelar mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är lika omoraliskt att låta sin fru testa en sit and go som att spela ett race i skift. Ganska naivt och korkat att stressa igenom ett race ensam.

 

Orskerna till att ett konto ska vara personligt ligger enligt min uppfattning på ett annat plan. De är inte i konflikt med den moraliska aspekten till att andra spelare missgynnas av att man spelar mer.

 

Du har ju noll moral. Du låter ANDRA sitta och stressa igenom ett race så att du kan ha det skönt och dela ditt konto, vilket faktiskt är olagligt.

 

Angleshooting på ganska hög nivå. Tråkigt att du inte ens inser att vad du gör är fel och själviskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är lika omoraliskt att låta sin fru testa en sit and go som att spela ett race i skift. Ganska naivt och korkat att stressa igenom ett race ensam.

 

Orskerna till att ett konto ska vara personligt ligger enligt min uppfattning på ett annat plan. De är inte i konflikt med den moraliska aspekten till att andra spelare missgynnas av att man spelar mer.

 

Är det enligt dig ok att jag och några polare kör var sin delstäcka på Wasaloppet och ändå är med och tävlar i huvudtävlingen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...