MR_Jimmy Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 Hur många händer har ni som mest spelat in på ett dygn? Tycker själv att jag spelat svin mkt idag. Någon som körde expekt bonusen som har sjukliga siffror kan jag tänka.... Nå väl jag börjar......... 5919st händer Edit: Vi kan tillägga flest antal inköp vunna i cashgame under 24/h...... 14 inköp är mitt rekord, detta under en session Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
t3h_h4x0r Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 jag ska vara med å tävla, återkommer imorgon runt 17:00 enligt bettsons statslista spelade jag 12088 händer den 6 juni, men jag tror den är lite fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 runt 7-8k bara, tror jag 14-15 tabbade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Inte mkt att skryta med, men 6.5k händer på 1 dag, inte 24h. 13 tablade fullring för expekt 5k cashback bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 12338 händer är mitt rekord Fullring och 8 max 1/2-3/6 20 tablade Expekts Fpp-race 30 april 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 27000 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 27000 =) berätta mer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Batch Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 27000 =) Om vi antar att du multitablade 20st SH bord på vardera 100 händer/h så skulle det innebära att du behövde spelade 13,5h. Är det ens möjligt att klara av en sådan bedrift? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 jag ska vara med å tävla, återkommer imorgon runt 17:00 enligt bettsons statslista spelade jag 12088 händer den 6 juni, men jag tror den är lite fel kl e mer än 17.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 7 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Om vi antar att du multitablade 20st SH bord på vardera 100 händer/h så skulle det innebära att du behövde spela 13,5h. Är det ens möjligt att klara av en sådan bedrift? Det är ju heltok vi pratar om.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Har ingen jätte lång session.(Antal händer) Men plussade 15 inköp på 11 h. Hittade inte rätt bild (Denna e tagen 1-2 h innan jag slutade) me denna är iallafall tillräkligt för att duga som "bevis" Lontberk är medlem här tror jag han kan intyga om han kommer ihåg att jag hade över 2,2 k på Oxygen 16 innan jag slutade. Klicka på bilden för förstorning: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Om vi antar att du multitablade 20st SH bord på vardera 100 händer/h så skulle det innebära att du behövde spelade 13,5h. Är det ens möjligt att klara av en sådan bedrift? 24h, 10bord 6max prima nonstop. i 5dagar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 24h, 10bord 6max prima nonstop. i 5dagar =) Hm... själv?.. eller byttes ni av? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Hm... själv?.. eller byttes ni av? officiella förklaringen är att jag käkade piller. sedan får folk spekulera i om det är möjligt eller ej dock ska challe50+cessan ha en eloge för att de klarade att spela ännu fler händer, ~30k/dag tillsammans. jävligt stabilt av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 27000 =) vad som får en människa att spela 27000 händer på ett dygn är beyond me Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hap Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Tycker det är så trist med folk som delar konton för att komma högst i nåt VIP-race. Själv är man grymt stolt varje dag man lirar över 1k händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 officiella förklaringen är att jag käkade piller. sedan får folk spekulera i om det är möjligt eller ej Då får man väl anta att du bara har hallucinerat. I själva verket så satt du i en sandlåda. Tycker det är så trist med folk som delar konton för att komma högst i nåt VIP-race. Varför är det trist? Oh Btw. jag har vid något tillfälle vunnit minst 20 inköp under en kväll när jag spelade NL10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 vad som får en människa att spela 27000 händer på ett dygn är beyond me $? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hap Postad 7 Juni , 2007 Rapport Share Postad 7 Juni , 2007 Varför är det trist? Vet inte vad det är som du inte begriper men det är klart att det är orättvist mot folk som INTE delar konton när det handlar om att spela så mycket händer som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Vet inte vad det är som du inte begriper men det är klart att det är orättvist mot folk som INTE delar konton när det handlar om att spela så mycket händer som möjligt. Ser det som en självklarhet att man måste spela i skift. Jag kan inte se att det är omoraliskt eller på något sätt. Inte speciellt orättvist heller för den delen. Ska man tävla så måste man ju satsa ordentligt under de förutsättningar som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 förutsättningen på nästan alla sidor är att ett spelkonto är personligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 $? jo, men förrstår du innebörden i att spela 27000 händer på en dag? själv tycker jag det är jobbigt att spela 1000 händer, även om jag kör 6-8 bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 förutsättningen på nästan alla sidor är att ett spelkonto är personligt Jag tycker det är lika omoraliskt att låta sin fru testa en sit and go som att spela ett race i skift. Ganska naivt och korkat att stressa igenom ett race ensam. Orskerna till att ett konto ska vara personligt ligger enligt min uppfattning på ett annat plan. De är inte i konflikt med den moraliska aspekten till att andra spelare missgynnas av att man spelar mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hap Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Jag tycker det är lika omoraliskt att låta sin fru testa en sit and go som att spela ett race i skift. Ganska naivt och korkat att stressa igenom ett race ensam. Orskerna till att ett konto ska vara personligt ligger enligt min uppfattning på ett annat plan. De är inte i konflikt med den moraliska aspekten till att andra spelare missgynnas av att man spelar mer. Du har ju noll moral. Du låter ANDRA sitta och stressa igenom ett race så att du kan ha det skönt och dela ditt konto, vilket faktiskt är olagligt. Angleshooting på ganska hög nivå. Tråkigt att du inte ens inser att vad du gör är fel och själviskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 8 Juni , 2007 Rapport Share Postad 8 Juni , 2007 Jag tycker det är lika omoraliskt att låta sin fru testa en sit and go som att spela ett race i skift. Ganska naivt och korkat att stressa igenom ett race ensam. Orskerna till att ett konto ska vara personligt ligger enligt min uppfattning på ett annat plan. De är inte i konflikt med den moraliska aspekten till att andra spelare missgynnas av att man spelar mer. Är det enligt dig ok att jag och några polare kör var sin delstäcka på Wasaloppet och ändå är med och tävlar i huvudtävlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts