Gå till innehåll

Brian Townsend plays Sam Farah HU 1K/2K NL/PL


mysiskatten

Recommended Posts

Eller så kanske Barry inte är 100% ärlig med vad han säger om donatorerna...

 

i 2+2-tråden verkar det råda vädligt delade meningar om farhas plo-skills, ingen som vet riktigt verkar det som.

 

 

HUPLO passar ju hans slaskstill dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag såg något om att det finns bad blood mellan dessa två, någon som vet vad detta beror på?

 

under ngot avsnitt i HSP la farha någon kommentar om brian som väl ingen evt exakt vad som åsyftades, n¨got om att han had emånag tells kanske.

 

townsend skrev någonstans på 2+2 eller i bloggen att de ej gillar varandra men ej varför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon bild på Brian någonstans?

 

Gay?

 

 

Och det första man ser när man klickar länken är en kommentar från PF:s Jojje_2K där han frågar om Farha är bra på PLO :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mina ögon blöder när jag ser vad folk skriver i den tråden, Några få som fattar nåt om poker skriver ett inlägg då och då. Jag hade backat minst en fjärdedel av rullen och upp till typ 80% av rullen beroende på hur länge matchen kan antas fortsätta om jag hade fått chansen att backa Aba i den matchen.

 

edit: är nog sällan beredd att satsa så mkt som 80% om inte spelet går typ konstant i en månad. Sammy är mkt troligt dog men han är aggresiv och ingen aggresiv spelare i hu plo kan vara stor dog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och det första man ser när man klickar länken är en kommentar från PF:s Jojje_2K där han frågar om Farha är bra på PLO :rolleyes:

 

Jag tänkte att om han är dålig kanske man skulle åka dit och ta ett skott.

 

edit: Av det man läst så verkar det ju som att han inte är allt för bra och att Bryan har otur om han inte vinner $2M+

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ju sjuk varians. Sätt ett flushdrag med hålpipa och låt ett set hålla mot ett drag och du är 1 miljon upp typ.

 

Edit: Sedan verkar folk enbart prata om PLO-spelet, men de spelar faktiskt NL också. Det finns faktiskt pengar att hämta där med har jag hört :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...