mysiskatten Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Skulle vara kul att få se detta live Hoppas "sbrugby" gular http://www.cardrunners.com/fusetalk/blog/index.cfm?forumid=31 Citera
mysiskatten Postad 6 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2007 man kan ju hoppa att sam lurar upp han på ännu högre nivåer. Visste inte att farha är bäst i världen på PLO(enligt Barry Greenstein) Citera
mgps Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=10672639&an=0&page=0#Post10672639 Citera
Infinitiv86 Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 sitter han med hela rullen? we both had 1/2 mil in front of us and we were playing insanely agressively.. Citera
Hjort Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Visste inte att farha är bäst i världen på PLO(enligt Barry Greenstein)Eller så kanske Barry inte är 100% ärlig med vad han säger om donatorerna... Citera
mgps Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Eller så kanske Barry inte är 100% ärlig med vad han säger om donatorerna... i 2+2-tråden verkar det råda vädligt delade meningar om farhas plo-skills, ingen som vet riktigt verkar det som. HUPLO passar ju hans slaskstill dock. Citera
asken Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Jag såg något om att det finns bad blood mellan dessa två, någon som vet vad detta beror på? Citera
mgps Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Jag såg något om att det finns bad blood mellan dessa två, någon som vet vad detta beror på? under ngot avsnitt i HSP la farha någon kommentar om brian som väl ingen evt exakt vad som åsyftades, n¨got om att han had emånag tells kanske. townsend skrev någonstans på 2+2 eller i bloggen att de ej gillar varandra men ej varför. Citera
Franco_Baresi Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Eller så kanske Barry inte är 100% ärlig med vad han säger om donatorerna... När ska du förstå att just Greenstein är dumärlig? Fan tredje gången du tjatar om detta och tredje gången jag tillrättavisar dig... Citera
sorkenkk Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Fy fan vad svettig jag hade varit asså. Citera
tamtaram Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 we both had 1/2 mil in front of us and we were playing insanely agressively.. Townsend är +3 MUSD på FT bara i år så än är det ingen fara källa highstakesdb.com Citera
solidus Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Usch va trött jag blir på allt folk på 2+2 som snackar om edge för den ene eller andre hit & dit. Hade verkligen viljat höra nån som har lite insikt göra en vettig kommentar om "matchen". Citera
tamtaram Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Usch va trött jag blir på allt folk på 2+2 som snackar om edge för den ene eller andre hit & dit. Hade verkligen viljat höra nån som har lite insikt göra en vettig kommentar om "matchen". http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=10673030&an=0&page=0#Post10673030 Daniel Alaei verkar rätt insatt. Citera
Rooney Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Finns det någon bild på Brian någonstans? Citera
Coxxa Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Finns det någon bild på Brian någonstans? http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=64159 Citera
Franco_Baresi Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Finns det någon bild på Brian någonstans? Gay? http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=10673030&an=0&page=0#Post10673030Daniel Alaei verkar rätt insatt. Och det första man ser när man klickar länken är en kommentar från PF:s Jojje_2K där han frågar om Farha är bra på PLO Citera
greywolf Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 mina ögon blöder när jag ser vad folk skriver i den tråden, Några få som fattar nåt om poker skriver ett inlägg då och då. Jag hade backat minst en fjärdedel av rullen och upp till typ 80% av rullen beroende på hur länge matchen kan antas fortsätta om jag hade fått chansen att backa Aba i den matchen. edit: är nog sällan beredd att satsa så mkt som 80% om inte spelet går typ konstant i en månad. Sammy är mkt troligt dog men han är aggresiv och ingen aggresiv spelare i hu plo kan vara stor dog. Citera
Pokershark Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Gay? Hurså? Letar du efter en partner? Citera
jojje2k Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Och det första man ser när man klickar länken är en kommentar från PF:s Jojje_2K där han frågar om Farha är bra på PLO Jag tänkte att om han är dålig kanske man skulle åka dit och ta ett skott. edit: Av det man läst så verkar det ju som att han inte är allt för bra och att Bryan har otur om han inte vinner $2M+ Citera
Othello Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Är ju sjuk varians. Sätt ett flushdrag med hålpipa och låt ett set hålla mot ett drag och du är 1 miljon upp typ. Edit: Sedan verkar folk enbart prata om PLO-spelet, men de spelar faktiskt NL också. Det finns faktiskt pengar att hämta där med har jag hört Citera
Franco_Baresi Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Franco_Baresi Ban plz? Elak du är Citera
Ripperkof Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Men Franco... Det där blev väl fel..? Ban är inte lika med stjärtslick. Citera
Franco_Baresi Postad 6 Juni , 2007 Rapport Postad 6 Juni , 2007 Men Franco... Det där blev väl fel..? Ban är inte lika med stjärtslick. Eeeh.. jag är beredd att hålla med dig på den punkten.. wp Citera
Recommended Posts