Gå till innehåll

Mr-flow bonushorar towergaming genom SnGs och tiltspelar CG.


mr-flow

Recommended Posts

Okej skrev en fett lång typ artikel om mig själv och hela det köret och på nått vis så klickade jag bort det. Smart. Men kan dra en kortis om vad jag ska göra och vem jag är så får vi se om jag redigerar sen.

Om Mig:

Går tvåan på Natur Media i Uppsala. Sommarlov nu där jag ska grinda lite sommarlovs pengar. Om jag händelsevis skulle få ihop så där 20 000 så skulle jag dra till australien och hälsa på en av mina bröder :).

 

Br:

I skrivande stund på b2b: 93,77 €

Insätta idag på Towergaming: 200$

 

Nivåer:

B2b: 5 € mestadels upp till 20 € va jag o nosa på förut.

TowerGaming: Får se vad dom har men förmodar att jag ska lägga mig på typ 10 $ för o cleara bonusen ( har kollat upp kraven, ska spela 6 SnGs om dagen tror jag på 10$)

 

Kommer bli hårt men ska nog kunna klara det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

B2b: Vann en 10 euros HU första handen :D

Raisar upp från dealer med 88 han reraisar, jag reraisar han callar.

Flop 226 han checkar jag betar ut han ställer jag synar. Han har AK och jag plockar hem det. (Regular konstigt nog)

 

Hörni, om min brorsa skapar kontot ifrån australien om 45 min måste jag typ vänta till ikväll för o spela på det? (Han är skyldig mig pengar:) )

 

B2b: 103,27 € +9,5

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

B2b: Vann en 10 euros HU första handen :D

Raisar upp från dealer med 88 han reraisar, jag reraisar han callar.

Flop 226 han checkar jag betar ut han ställer jag synar. Han har AK och jag plockar hem det. (Regular konstigt nog)

 

Hörni, om min brorsa skapar kontot ifrån australien om 45 min måste jag typ vänta till ikväll för o spela på det? (Han är skyldig mig pengar:) )

 

B2b: 103,27 € +9,5

 

Varför skulle du vara tvungen att vänta tills ikväll?

 

GL med ditt spelande... ett tips kan ju vara att lira lägre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att det skulle se konstigt ut om man loggade in från australien och sen sverige 1 h senare. Hursomhelst Ongame är nere av någon anledning så kommer inte deposita förns torsdag/fredag/lördag.

Hursomhelst så kan jag ju säga att jag har ett account på wpbet.com som jag följer upp bra på. B2b rullen går stadigt uppåt :) 137€

spela lägre ? näääh :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spela bort 15 euro någon dag sen. För mycket festande men nu idag tänkte jag att jag hade en del tid till o grinda, för imorn ska det festas hela dagen. Men får nått error message när jag ska stoppa in pengar så måste vänta på supportens svar :(:( jajja. får se, om jag får in pengar innan halv 5 så gör jag det :)!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

a nu har man haft en downswing till och lackat ur och grejer , men nu är självförtroendet tillbaka så nu har jag stoppat in 200 $ och nere och vänt på 170 till 207 $ nu. Helt sjukt. Har torskat första matchen i 3 st 4pers HU turnering och vunnit typ 5 2manna i en streak eller nått. Och PLO är absolut inte mitt maingame men på 5 $ nivån tror jag nästan jag har mer edge än i NLT .. känns så när man lirar dom lirar lixom mellan par ganska hårt. Jajja.

En annan helt sjuk grej är att jag råkar regga mig till en Omaha H/L och det ENDA jag någonsin har lirat H/L är frirullen för någon månad sen 8-) , tror ni inte jag vann? den mest passiva killen jag mött tror jag. Bettade ALLT och gick igenom hela tiden. Han säger första gången jag bettat ner honom till 700-800 i marker "How would u describe ure poker gamestyle maniac or luckbox?" jag svarar såklart maniac och han fortsätter att folda. :-D.

Igår spelade jag förövrigt sjukt bra i en MTT kände att verkligen det gick min väg 800 pers med priser till 135. låg bra till hela turneringen tills blindsen blev lite förhöga och jag fick en LAG på mitt bord som spelade bra och tog endel av mitt stack, fast spela ut honom senare när han blev lite för vek. Hursom helst åkte jag med typ 30 pers kvar handen var som denna.

UTG ställer rakt av med typ 12k på 2k/1k och någon ante i blinds, jag har AKo och reraisar allin för 37k och BB steker en stund och synar , han täckte mig med typ 3k eller nått. UTG hade AJ BB hade KQ och såklart kommer Q på floppen, inget att göra. Förövrigt loosade jag 3/3 50 50 lägen i turneringen och förlorade typ 2 andra AK, men jag tror min AK är min största brist, spelar på mycket FE på dom och kommer ganska ofta allin preflop, mot små stackar oftast då. Har inte orkat skriva i dagboken dels för att intresset för en pissig 5$ dagbok inte är stort och dels för att jag har spelat så IDIOTISK dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PÅå tal om HU SnG FAN VA DET SVÄNGER. Lirade 2 st nu en 6.5 och en 10.5 och torskade båda. Första killen måste jag faktist erkänna spelade typ ut mig. men kom fel i typ alla potter. Andra va weak och orkade inte med mina raise så första utdragningen kom med att han drar in en runner runner färg på mitt toppar andra så limpar han och jag raisar upp och han raisar upp typ 400 på min 60 raise som han hade gjort innan så började ana svaghet så jag ställde med mina A3s och han synar med T5 3a på flop 5a på turn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska nog döpa o dagboken till tiltbok för jag måste bara skriva av mig ibland och endast då skriver jag här.

Spelar mkt HU SnG 5 och 10 nu och det går hyffsat VÄLDIGT sällan jag känner att jag är den sämre, som nyss. Första handen fick jag KK han limpar från button jag raisar till 60 och han foldar nästa hand limpar jag in från knapp och han checkar flop kommer Q T 7 rainbow och han checkar jag betar ut han ställer ? och jag känner på mig att jag har honom med min Q6. Jag synar han har 87s i spader. Turn Ks River 4s typ. Tilt

Nästa HU spelar jag så klart KUK andra handen. AK höjer upp han synar.

Flop kommer A 9 6. Han checkar jag checkar.

Turn 6. Det ger mig nötflushdraget också. han cehckar jag betar han ställer ? jag synar och han har T 6.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen aning men den motsvarar 100% rakeback på SnG har jag fått höra. Kör PokerStars istället så vet inte.

MÅSTE FÅ SKRIVA AV MIG FITTSPEL.

Varit sjukt agressiv med 15 kvar i en 180 4$ sng, Jag får 66 från innan CO jag raisar upp 2(!) syn en från SB. Flop J43 SB check Jag vetar 5000 på en pot på 8000 killen efter ställer för totalt 10000 jag synar. killen har KQ. Kugnen på turn.

Fast hörni grabbar jag vann ju faktist 4 dollars och två st 50 50, första gången på länge. ASKNDASJKBGIJKVbv

avbajkbajksvbkasjbvacnbjknas

casjbcvk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...