Gå till innehåll

Svårighetsgrad?


raptorjr

Recommended Posts

I min mening är $2/4 upp till $4/8 ungefär samma spelmässigt. På $5/10 hittar man dock, antagligen största skillnaden, inga tilters. $10/20 var en otrolig skillnad spelmässigt, där aggressiviteten är a och o...8-) På högre limits är det nuförtiden svårt att hitta riktigt bra värde, då få misstag görs ;)

 

Lägre än $2/4 behöver man i princip enbart tänka på sina egna händer och därför är det lätt att multitabla där :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, du var alltså ett troll :(

 

Nej, är min bestämda uppfattning att upp till 5k (nog med stars som undantag, är ju mest fullt med nits) på de flesta sajter är rätt slaskigt. Står fast vid det.

 

Men för att utveckla,

 

upp till NL600 är väl råslask, var det iaf när jag spela igenom dom nivåerna. Vem som helst med hyffsade starthandskrav och ett inte genomdåligt postflopspel borde kunna plussa. (OBS. Kan ha fel om detta då jag inte spelat här på ett år!)

 

Från NL600 blir det såklart tuffare, men upp till 2000 är väl fortfarande rätt enkelt.

 

Sen blir det ett hopp för varje nivå i svårighetsgrad då bättre spelare filtreras ut mer och mer.

 

Sen så kommer ju förmodligen någon som snittar 1ptbb på 3/6 bli slaktad på 2k såklart, allt blir ju relativt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:rolleyes:

 

Är ju sant ju, istället för att rulla med ögonen borde du öppna dom!

 

Massa slaskande på de nivåerna jag nämnde, är väl bara o kika in highstakes.nu på lite olika händer, borde inte dröja speciellt länge innan man hittar tomtespel.

 

Att vissa inbillar sig att dom är så grymma lags att dom kan försvara blinds i fullring med Q2s är rätt kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...