tjenarejake Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 Jag har under en tid kört med Play Money hos betsson och det funkar bra. Tänkte nu börja köra lite mer seriöst med real money. Vill fortsätta hos betsson, men är de bra för nybörjare? Något jag bör tänka på? Tips?(alla tips uppskatas) Citera
DaPine87 Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 Hur mycket ska du sätta in? Vad ska du lira (NL, fixed Sngs? ), vilken nivå ska du lira? Citera
the_bean Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 Jag gillar betsson ,trevlig klient och klent motstånd på låglimit NL. Började mitt pokerspelande med att lira FL på betsson 0.5-1 och 1-2 utan att ha rulle för det men gick faktiskt riktigt bra, spelade bara snortight då och endast 10 manna bord. Ganska lätt att vinna på den tiden, nu vet jag inte. deras 5.50$ sng's är inte heller särskilt svåra. Så ja, jag tycker det är en bra nybörjarsida, var det för mig iaf. Lätt att ta ut pengar också. Edit: Är fortfarande nybörjare... Citera
aglo Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 Det är riktigt bra värde på Ongame (nätverket som Betsson ingår i). Glöm inte det här bara: http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/35460-ny-mod-till-ongame-skins.html Citera
tjenarejake Postad 3 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2007 Hur mycket ska du sätta in? Vad ska du lira (NL, fixed Sngs? ), vilken nivå ska du lira? Tänkte sätta in 500-1000 kr, har inte bestämt mig...Jag ska köra Limit 0,5-1 tror jag. Citera
Mr.Gul Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 Party poker har svagt motstånd. Men det är lätt på de flest klienterna på det låga nivåerna. Citera
empajunior Postad 8 Juli , 2007 Rapport Postad 8 Juli , 2007 spelar nog ingen roll vart du börjar spela alla siter har dåliga spelare gäller bara att hitta dom, men partypoker är helt okej fast själv gillar ja inte den. Citera
Recommended Posts