Gå till innehåll

Varför ökar raken så mycket på turbo sng?


rosjon

Recommended Posts

Varför ökar raken så kraftigt mellan 15+1 och 25+2 och sedan 32+3 och 55+5?

Om procenten inte ska öka borde det bli 15+1 30+2 45+3 och 60+4? Varför ska de ha mer betalt procentuellt bara för att jag spelar för mer? Borde det inte vara tvärtom?!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast raken är mindre än i regulars så är den är fortfarande löljigt hög. Om mana kör instensivt i en månad, låt säga 48 st (4 set *12) per dag så betalar man $7200 i rake på $60. Sjukt, poker är ju även en mycket enkel tjänst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du spelar sjukt mycket 6m CG betalar du sjukt mycket rake.

Om du spelar sjukt mycket HU SnG betalar du sjukt mycket rake.

 

Raken för HU SnG är inte särskilt faslig om man ställer den jämtemot 6m CG eller de flesta andra pokerformer. Raken överlag är galet hög bara.

 

EDIT: Trodde först du menade på att raken i HU SnGs är relativt sett andra pokerformer för hög. Men läste igen och ser att du kanske bara allmänt klankade ner på den genomgående höga raken. Låter min post stå kvar ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Händer per rake?

Ehm...jag har svårt att se hur det ska vara relevant.

 

Jag tror du måste upp ganska högt i nivå på andra siter för att hitta lägre rake än Stars turbosar. Vilken nivå tänker du på?

 

 

Vill gärna spela runt 50 dollars sng och gillars stars men inte raken. Väl hög. B

Vad jag menade med att jmf med cyntax index var att det vore trevligt att kunna se ett index på raken också så att man kan hitta den sajt som har bäst rake på en viss nivå och med ett visst cyntaxindex

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja den är sjukt hög, en riktigt duktig spelare betalar ju tom mer rejk till siten en va han själv plussar. Lite lustigt att sajten känar mer på en duktig SnG spelare en vad han själv gör. Fast samtidigt så är det jävligt logiskt att de är så eftersom folk uppenbarligen ändå är villiga att betala.

 

 

rejkback = nöten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...