waters Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Jag är konfunderad, var det rätt beslut ? Vilken tomte ändå som springer in. Bara en tanke ..... Men! Hur bra kommer han ha det nu? Kompisarna kommer veta vem det är, hela hans familj, arbetsplats/skola vet vem han är. Stark Tobak! Citera
KalleAnka Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Vad gäller om man har bettat på matchen? Citera
waters Postad 2 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2007 Vad gäller om man har bettat på matchen? haha, tippade du 3-3 eller 3-4 eller gjorde du en fuling? 4-3 Citera
Bluwajt Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Vad gäller om man har bettat på matchen? Ja du, lär nog bli ett antal hetsiga diskussioner hos spelbolagen i natt. Citera
heimdall87 Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Vad gäller om man har bettat på matchen? 3-3 står det på expekt iaf. Citera
papiPope Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Kasta in honom i fängelse för föräderi! Smart kille 2K7! Heja Sverige! Hata Danmark! Citera
great Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Fanns det säkerhetsvakter på plats eller?!?! Citera
Oskarsson Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 ban plz Nej helt fel. Såna inlägg som ditt som inte inte tillför diskussionen borde bannas. Kolla upp med ditt spelbolag står i deras regler. Tycker det är extra skoj att det är Paulsen som ligger bakom allt. Har aldrig gillat han. Citera
ziddax Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Var på parken under Royal League i vintras, och då kändes det säkerhetsmässigt som fort knox. EM-kval kanske inte bevakas lika hårt dock. Jävligt illa i vilket fall som helst... Citera
eurythmech Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Nej helt fel. Såna inlägg som ditt som inte inte tillför diskussionen borde bannas. Är det här din första dag på internet? Hur som helst, helt sjukt match. Helt sanslöst att jag inte får in kanal 9 härifrån. Radiosporten är ju bra, men en sån här match hade jag gärna sett tv-bilderna... Bye bye Danmark. Borde vara mer eller mindre klart för Sveriges del om vi tar Nordirland hemma? Citera
Ängeln17 Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Vid tidigare tillfälle har ju insattser återbetalts och matchen utgått. Lite synd då jag skicka in 20 sek på vinst till DK eller oavgjort när de visade oddsen 100x resp 50x vid 3-0 till Sverige. Men å andra sidan hade nog Ljungberg satt straffen. Citera
Ängeln17 Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 . Helt sanslöst att jag inte får in kanal 9 härifrån. Radiosporten är ju bra, men en sån här match hade jag gärna sett tv-bilderna...? Du får väl hälsa på nästa gång det är bortamatch . Citera
PokerFreddie Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Jag tycker det är helt förjävligt. Visst, vi vinner, och med lite otur hade vi torskat. Men tycker trots allt att de som ska rosas ska få en del plus iaf (dit hör ju då inte väktarna, idioten som slog domaren eller Poulsen). Tycker att många spelare gjorde bra marcher, Elmander och framförallt Isaksson var otroligt bra. vad hade hänt om inte Isaksson räddat Tomassons friläge. Dessutom tycker jag att danska laget visar moral och bra spel Freddie, en "danskhatare" inför matchen, men som bara tycker det är sorgligt.... Citera
Mr GZON Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Det var riktigt begåvat att slå Rosenberg i magen, och i eget straffområdet av alla platser på planen. Tillåt mig hånskratta Citera
jojje2k Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Bara jag som vill veta vad Rosenberg sa till Poulsen för att han skulle få ett sådant hjärnsläpp. ? Citera
wheelinho Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Det var riktigt begåvat att slå Rosenberg i magen, och i eget straffområdet av alla platser på planen. Tillåt mig hånskratta haha du fick mig att skratta Citera
benemerson Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 tycker det är starkt att gå till 3-0, tappa till 3-3, och sen gå tillbaks till 3-0 igen... Citera
ThaiPad Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Det verkar som expekt betalar ut för x2. Jag fick betalt för sverige i alla fall. Tack Expekt Citera
tony103 Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 tycker det är starkt att gå till 3-0, tappa till 3-3, och sen gå tillbaks till 3-0 igen... LOL:-D Citera
fraallan Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 gött att danskarna har lärt sig av henke larsson hur man beter sig på en fotbollsplan.. Båda verkar ju vara ungefär lika smarta. Citera
eurythmech Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 gött att danskarna har lärt sig av henke larsson hur man beter sig på en fotbollsplan.. Båda verkar ju vara ungefär lika smarta. Vi vet alla att Henke har gjort en del fulingar under sin ca 15 år långa karriär på elitnivå. Men påstår du på fullt allvar att han inte besitter ett stort mått fotbollsintelligens? Citera
Tazman Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Det verkar som expekt betalar ut för x2. Jag fick betalt för sverige i alla fall. Tack Expekt Det är inte ofta man kan vinna fast man har fel. Jag menar X är ju inte rätt. Sen den där Poulsen har ju fått spelet förut, verkar inte vara fullt frisk den mannen. Fast finns det normala människor på den sidan sundet..... Citera
fraallan Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Vi vet alla att Henke har gjort en del fulingar under sin ca 15 år långa karriär på elitnivå. Men påstår du på fullt allvar att han inte besitter ett stort mått fotbollsintelligens? Tycker givetvis att Henrik Larsson är/VAR en spelare av kvalite, men efter vad han gjorde förra säsongen med sin lilla knytnäve och hur han betede sig efter det så kan han inte ha många hästar innanför pallet .... Citera
Recommended Posts