wheelinho Postad 2 Juni , 2007 Rapport Share Postad 2 Juni , 2007 har inte koll på oxx, Karten har klonkat vilt mot mig och spelar lite muppigt så han har jag nog alltid slagen iaf. Så värdebetar vi? ***** Hand History for Game 6026988667 ***** $100 USD NL Texas Hold'em - Saturday, June 02, 16:56:34 ET 2007 Table Jackpot #1306240 (Real Money) Seat 5 is the button Total number of players : 6 Seat 5: wheelinho ( $223.60 USD ) Seat 6: Kartenpapst ( $377.93 USD ) Seat 2: amaury76 ( $76.15 USD ) Seat 3: oxximoron ( $135.60 USD ) Seat 1: jackson12314 ( $101 USD ) Seat 4: ftESsmvs ( $116.85 USD ) Kartenpapst posts small blind [$0.50 USD]. jackson12314 posts big blind [$1 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to wheelinho [ 6s 7s ] amaury76 folds oxximoron calls [$1 USD] ftESsmvs folds wheelinho raises [$4 USD] Kartenpapst calls [$3.50 USD] jackson12314 calls [$3 USD] oxximoron calls [$3 USD] ** Dealing Flop ** [ Js, 6c, As ] Kartenpapst checks jackson12314 checks oxximoron checks >You have options at Jackpot #1306089 (No DP) Table!. wheelinho bets [$11.50 USD] Kartenpapst calls [$11.50 USD] jackson12314 folds oxximoron calls [$11.50 USD] ** Dealing Turn ** [ Ts ] Kartenpapst checks oxximoron checks >You have options at $18K Gtd (1041835) Table #10 Table!. wheelinho bets [$32.50 USD] Kartenpapst calls [$32.50 USD] oxximoron calls [$32.50 USD] ** Dealing River ** [ 4c ] Kartenpapst checks oxximoron checks wheelinho Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sah Postad 2 Juni , 2007 Rapport Share Postad 2 Juni , 2007 Det är uppenbart att de sitter på något bra, AQ till AJ kanske set t o m. Om du har sett någon av dem slå om tidigare så skulle jag ha betat in den svagt, 15-22 dollar för att förhoppningsvis någon av dem ska raisa dig.Har de inte reraisat förut kan du lika gärna beta iin 60-75 dollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiggr Postad 2 Juni , 2007 Rapport Share Postad 2 Juni , 2007 Svårt om OXX hade suttit med mer, det värsta som kan hända vore om Kart pushade. Men ska man gå på din read skulle jag betta ~$75-90 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 2 Juni , 2007 Rapport Share Postad 2 Juni , 2007 Tror inte dom checkraisar rivern med flush. Så hade nog bettat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 2 Juni , 2007 Rapport Share Postad 2 Juni , 2007 Jag hade betat lite mindre än minsta stacken har eller strax över, beroende på vad du har sett innan. Ofta kan jag mig se att om man slänger in ett bet som är en bit under vad han (mini stacken) har kvar är dom ofta mer villiga att själva trycka in degen än om man ställer dom mot väggen. Och du borde ju ha dom slagna, och lär troligen inte få ut mkt mer än max en kille som hankar med dig på river. Bettar du dessutom lite mindre än minsta stacken minimerar du din risk, du behöver inte riskera lika mkt $ om big stacken trycker och ev tvingar dig att lägga, ett bet runt 60-70$ tycker jag hade varit snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 2 Juni , 2007 Rapport Share Postad 2 Juni , 2007 Jag tycker det är fel att värdebeta i det här läget. Din färg är så pass låg, och checkraisen med högre färg från någon Fi är inte alls utesluten, oavsett muppigt spel eller ej.Varför synar de ditt turnbet, som ju var i princip pott? Stege? Set? Hur som helst är det ganska riskabelt att värdebeta här, den ena Fi har dessutom en stor stack. Checka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 2 Juni , 2007 Rapport Share Postad 2 Juni , 2007 Det är svårt att förklara hur mycket värde du ger upp om du inte bettar här... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 2 Juni , 2007 Rapport Share Postad 2 Juni , 2007 betfold pott. ingen lär ju checkraisa ett set eller lägre färg här så tycker man lätt kan folda om man blir höjd. när man väl sitter där är det dock lätt att hitta fram till synknappen till sist ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Check eller ställ, det beror helt på om någon av fi är en nötspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 ok såg nu att du ej var orolig för karten, isåfall förstår jag inte problemet. det andr aär ju bara ett inköp lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 3 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Jag beta iaf 75 och oxx syna med 89 spader Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Du hade bara otur att han hade den absoluta toppen av sin calldown-HD här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Jag beta iaf 75 och oxx syna med 89 spader precis, han chekcraisar inte allin utan en hand som slår dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts