Gå till innehåll

Ny mod till Ongame-skins


aglo

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 11 months later...

Flera som har frågat efter modden, så jag bumpar tråden lite. Här är det svarta bordet som jag använder mig av nu.

 

minitablepg3.png

 

Imageshack gjorde om bilden till png-format. För att använda bilden: Gör om till bmp-format och döp den till Mini-Table. Lägg den i ...\Resources\Graphics\mod-mappen och ersätt den bild som ligger där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Flera som har frågat efter modden, så jag bumpar tråden lite. Här är det svarta bordet som jag använder mig av nu.

 

minitablepg3.png

 

Imageshack gjorde om bilden till png-format. För att använda bilden: Gör om till bmp-format och döp den till Mini-Table. Lägg den i ...\Resources\Graphics\mod-mappen och ersätt den bild som ligger där.

 

En fråga? Dum kanske men jag är inte så hemma det här. Hur gör man om filen till bmp-format?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
En fråga? Dum kanske men jag är inte så hemma det här. Hur gör man om filen till bmp-format?

Det borde funka att döpa om filen och ändra filtypen i slutet - dvs från x.tga till x.bmp. Annars kan du öppna filen i nåt bildredigeringsprogram, såsom Photoshop eller Paint, och spara bilden i bmp-format.

 

Vore tacksam om någon hade lust att göra en steg-för-steg guide för hur man ändra tablemod och cardmod etc.

 

Kom igen nu! Hjälp mig!

Öppna bilderna i mod-mappen och gör om dem i ett bildredigeringsprogram. Om du vill göra om korten kan du t.ex. göra om bilderna Game-Cards-Normal.tga eller Game-Cards-Hidden.tga (ligger i pokerklientens ...\Resources\Graphics-mapp). Spara de nya bilderna i mod-mappen (samma format som de har i graphics-mappen).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 11 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

får damp testade att ladda ner modden från Suited aces men inget händer,SWT filen jag ladda ner satte jag in i ongame mappen och fick då upp ett alternativ om att ersätta den gamla vilket jag gjorde men borden kommer inte upp när jag startar utan är bara helt svart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har testat att ladda ner denna mod http://grinders.org/poker/showthread.php?p=10101#post10101.Jag extraherar zip filen till goalwin mappen i c/goalwin men när jag startar via betsafe.bat så kommer ett felmeddelande upp där det står att den inte hittar startpoker.exe filen någon som varit med om detta och kan hjälpa?

 

Funkar modden som finns i första inlägget på denna sida fortfarande?ganska gammal har testat att ladda ner men typ 30 filer att ladda ned ska man isåfall ladda ner alla? All hjälp uppskattas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...