Edling Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Jag för statistik över hur det går för mina tomma cBets på NL10. Änsålänge pekar statistiken på att det inte är värt att cBetta men jag har fortfarande på tok för lite info för att få ett svar värt att spela efter. Jag räknar bara in de händer som jag har 1 eller 2 överkort i outs. Skulle jag ha mer outs än det så cBettar jag alltid utan att föra statistik. Har jag mer än 2 FI i potten så cbettar jag inte. Jag skulle vilja veta vad era erfarenheter är om cBets på NL10. Citera
Badjes Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 Håll koll på motståndarna och dom som är löspassiva slutar du cbetta helt då det inte är värdebets. Citera
Ignatius Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 1. Man cbetar även för att balansera betar med träff. 2. På NL10 (och 20) ska man ändå i princip aldrig beta tom. Citera
Badjes Postad 26 Juni , 2007 Rapport Postad 26 Juni , 2007 På NL10 ska man kanske inte göra direkta EV- spel och motivera med metagame. Citera
DrRoland Postad 27 Juni , 2007 Rapport Postad 27 Juni , 2007 Beror på vad det är för händer du c-betar med, hur många som är med i potten och vilka pott-odds du har. Citera
Recommended Posts