baller Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 stod ju på flashback t.ex. att gårdinger skulle vinna. allmänt känt. en annan form av surebet, kanske även kan kallas "kenspel"? Citera
arsenalrulez Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Skickades ju ut PM redan på onsdagen som avslöjade vinnaren, kanske inte så smart att betta om sånt då.. Citera
Sansrom Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Hahaha! http://ebisumaru.justgotowned.com Citera
bandini Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Man måste ju ändå bara älska den läggningen med AK. Bara den var värd 5 dollar även om det var känt att Gårdingar skulle vinna. Men jag la mig vid tolv så jag missade den rafflande upplösningen. Hur ska superläggaren gå vidare i livet efter detta? Tänk dig att vakna varje morgon och tänka "jag var i final i pokermiljonen och la AK som shortstack med fyra man kvar". Risken är stor att den meningen brässer fast i hjärnan och snart nog sitter han och sluddrar detta på ett torg nära dig. Citera
tamtaram Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 CL-finalen går ikväll på Viasat Sport 3, Jag tar spel på Liverpool som vinnare till bra odds Citera
PokerJr Postad 1 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2007 Kul med "liverapportering" Läs min dagbok istället, roligare! Citera
Recommended Posts