mrfiskman Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 nå? vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jollan Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 semihetero. poll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_Bonde_ Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Endast små lättrostade träd pryda med världens största bröllopsklänning... Seriöst varför undrar man detta?, Problem med att acceptera andra personers sexuella läggning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nojjby Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Endast små lättrostade träd pryda med världens största bröllopsklänning... Seriöst varför undrar man detta?, Problem med att acceptera andra personers sexuella läggning? Han hoppas att Guinnes Rekordbok ska uppmärksamma hans försök att starta flest meningslösa trådar på kortast tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Lite åt höger, men kan klassas som allätare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrfiskman Postad 31 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Han hoppas att Guinnes Rekordbok ska uppmärksamma hans försök att starta flest meningslösa trådar på kortast tid. Jaaaa det vore kul. Nej men seriöst jag ställer frågan för att jag är nyfiken dumhuvve. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 väldigt hetero ( eventuella misstag i asien räknas EJ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrfiskman Postad 31 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Endast små lättrostade träd pryda med världens största bröllopsklänning... Seriöst varför undrar man detta?, Problem med att acceptera andra personers sexuella läggning? Är du homosexuell? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 väldigt hetero ( eventuella misstag i asien räknas EJ) beror på om det var en pre eller postop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 Nekrofil. Nu ska jag sluta klicka in på alla korkade OT-trådar. En del har varit kul, men det börjar spåra ur lite väl mycket. Ajöss OT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 31 Maj , 2007 Rapport Share Postad 31 Maj , 2007 nå? vad säger ni? Ja ja, dags för dig at våga komma ut ur garderoben nu och sluta smygträna på PF.nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 OT-forumet här börjar bli ett sexforum... synd, det var roligare med meningslösa quiz och och roliga videofilmer. Btw, str8 as an arrow. Tråkigt nog faktiskt, man borde varit bi, då hade man haft dubbelt så stor chans när man raggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Ormgrop is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Herrejösses vad lite det tar att göra folk upprörda på det här forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vivi Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Btw, str8 as an arrow. Tråkigt nog faktiskt, man borde varit bi, då hade man haft dubbelt så stor chans när man raggar. Jag tror du gravt överskattar antalet heterosexuella män som gladeligen skulle kasta sig in i samma taxi som en bisexuell raggare. Hur rak hans pil än är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Jag är varken man eller kvinna, jag är en människa. Jag dras varken till män eller kvinnor, jag dras till människor. Därför har jag just bytt namn till Valentine. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Därför har jag just bytt namn till Valentine. Därför böt jag just namn till Valentine. Är ni alla från danmark eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Jag tror du gravt överskattar antalet heterosexuella män som gladeligen skulle kasta sig in i samma taxi som en bisexuell raggare. Hur rak hans pil än är Jo, iofs. Skitsamma, chanserna ökar iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Jag tror du gravt överskattar antalet heterosexuella män som gladeligen skulle kasta sig in i samma taxi som en bisexuell raggare. Hur rak hans pil än är Jag tror du gravt underskattar hur villiga homosexuella män är att kasta sig in i samma taxi som en bisexuell raggare. Jag skulle säga att en bisexuell man har större chanser till sex med andra män än kvinnor om det rör sig om ONS i en större stad. Detta trots att det finns bortåt 25 ggr fler kvinnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vivi Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 Jag tror du gravt underskattar hur villiga homosexuella män är att kasta sig in i samma taxi som en bisexuell raggare. Jag skulle säga att en bisexuell man har större chanser till sex med andra män än kvinnor om det rör sig om ONS i en större stad. Detta trots att det finns bortåt 25 ggr fler kvinnor. Bam! ljudet av hjortronfällan skar genom den ljumma juninatten likt ett rostigt rakblad mot staniol. Du kan vara hur bi-tri eller septimasexuell som helst, faktum kvarstår fortfarande, du kommer inte dubbla upp dina chanser att få dig ett kvalitétsligg på krogen per definition genom att vara öppen för bägge könen. Detta eftersom du inte kan förvänta dig ömsesidigt tycke från just bägge könen tillbaka. det här förstår du. Nu när du läser detta, och det förstod du även innan du svarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 Därför böt jag just namn till Valentine. Är ni alla från danmark eller nåt? Men Svenskt uppslagsord byter bytte bytt byt! byta verb ge (något) och få (något annat istället); (ut)växla <A byter x (mot y)> Jag är hetero såvitt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aminking Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 Därför böt jag just namn till Valentine. Är ni alla från danmark eller nåt? därför BYTTE jag nyss namn till valentine! (finns inget som heter böt) branslicer om du ska rätta någon så gör det rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 De va en ett litet OT som jag antog okok förstod(vilket han säker gör, dock inte andra)då de kom upp i annan tråd, men nu när Off Topic är är med bland 10 senaste, ska väl alla blanda sig i http://pokerforum.nu/forum/off-topic/35345-sokes-icq-och-msn-i-samma-program.html hur som helst(wiki o saol): Eventuella konflikter om böjningsformer av ord som byta. Även om den vanligaste preteritumformen är "bytt", så börjar "böt" bli mycket populärt och fullt gångbart i många fall. BYTA by 3t&A; 2, v. -er, -te, -t, -t; äfv. (i sht i vissa trakter, hvard.) -er by 4ter, böt bø 4t, böto bø 3tω 2, bytit by 3ten 2, byten by 3ten 2; förr äfv. -ade ( -te osv. 1525 osv. böt, böto SAD 1: 151 ( 1787), LARSSON Logen 5455 27 ( 1916); bytit FörsökSvSpr. 109 ( 1847), LEVERTIN Diktare 4 ( 1898); byten FörsökSvSpr. 109 ( 1847). -ade KKD 5: 54 ( 1709). – bött, p. pf. BtFinlH 4: 270 ( 1564: wtbött)). vbalsbst. -ANDE, -ELSE (&dead;, HELSINGIUS F 7 b ( 1587), LIND 1: 1522 ( 1749); jfr OM-BYTELSE m. fl.), -NING; -ARE (se d. o.); jfr BYTE "I'm so evil, and skanky. And I think I'm kind of gay." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 Jag är transexullt mycke hetro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 4 Juni , 2007 Rapport Share Postad 4 Juni , 2007 Jag tror du gravt överskattar antalet heterosexuella män som gladeligen skulle kasta sig in i samma taxi som en bisexuell raggare. Hur rak hans pil än är Beror väl på om hon ser ut som en fotbollsspelerska eller porrskådis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts