schmitz Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Hej! Jag har tidigare läst en tråd här på forumet där det diskuterades hur man kan föra över sina pengar från moneybookers till neteller på enklast sätt, men kan inte hitta tråden. Jag skulle behöva ha pengarna på neteller imorgon. Någon som har ett tips om en site där detta går smidigt? Tack på förhand! Citera
heddy Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 en site..? alternativet är ju att du sätter in pengarna på t.ex. en sajt som FTP (neteller + moneybookers). har du inte depositat med neteller där tidigare, sätt in $50 och ta ut allt till moneybookers. annars hjälper jag dig gärna, billigare att ta ut via moneybookers. hur mkt ska du ta ut? eller så gör du bara den ovanstående metoden... Citera
tetris Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Jag kidnappar tråden liten och ställer en liknande fråga: Hur kan man enklast få ut pengar till paypal utan att gå via min svenska bank? Koppla NetEller's visa till paypal? Citera
Recommended Posts