Gå till innehåll

Cash på SvS - J


JS1988

Recommended Posts

03:00 Onsdag

 

Märkte att jag inte uppdaterat min dagbok på väldigt länge då jag var tvungen att casha ut den rullen jag hade på SvS.

 

Nya tider, mycket tid över till poker faktiskt och som det ser ut nu är det shorthanded NL 1/2 på SvS!

 

Satte in 109 kronor lite på skoj vilket har växt sig till 2100 kronor.

Kommer skriva några rader varje dag eller vartannan beroende på om jag har tid och lust, ta och skriv en rad eller två du med!

 

Då jag är arbetslös och nyligen student är det tonvis med tid över till poker så förhoppningsvis ökar rullen fort!

 

Have it good

2100 kronor 15 Augusti

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

03:00 Onsdag

 

Märkte att jag inte uppdaterat min dagbok på väldigt länge då jag var tvungen att casha ut den rullen jag hade på SvS.

 

Nya tider, mycket tid över till poker faktiskt och som det ser ut nu är det shorthanded NL 1/2 på SvS!

 

Satte in 109 kronor lite på skoj vilket har växt sig till 2100 kronor.

Kommer skriva några rader varje dag eller vartannan beroende på om jag har tid och lust, ta och skriv en rad eller två du med!

 

Då jag är arbetslös och nyligen student är det tonvis med tid över till poker så förhoppningsvis ökar rullen fort!

 

Have it good

2100 kronor 15 Augusti

 

haha lol. vadå 109 kronor:P Du verkar vara en skojjare. Jag har sett dig lira mycket på SvS och det jag sett så brukar du ofta gå minus.

Nickar Gazzaflush.8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...