JS1988 Postad 15 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2007 03:00 Onsdag Märkte att jag inte uppdaterat min dagbok på väldigt länge då jag var tvungen att casha ut den rullen jag hade på SvS. Nya tider, mycket tid över till poker faktiskt och som det ser ut nu är det shorthanded NL 1/2 på SvS! Satte in 109 kronor lite på skoj vilket har växt sig till 2100 kronor. Kommer skriva några rader varje dag eller vartannan beroende på om jag har tid och lust, ta och skriv en rad eller två du med! Då jag är arbetslös och nyligen student är det tonvis med tid över till poker så förhoppningsvis ökar rullen fort! Have it good 2100 kronor 15 Augusti Citera
gazzaflush Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 03:00 Onsdag Märkte att jag inte uppdaterat min dagbok på väldigt länge då jag var tvungen att casha ut den rullen jag hade på SvS. Nya tider, mycket tid över till poker faktiskt och som det ser ut nu är det shorthanded NL 1/2 på SvS! Satte in 109 kronor lite på skoj vilket har växt sig till 2100 kronor. Kommer skriva några rader varje dag eller vartannan beroende på om jag har tid och lust, ta och skriv en rad eller två du med! Då jag är arbetslös och nyligen student är det tonvis med tid över till poker så förhoppningsvis ökar rullen fort! Have it good 2100 kronor 15 Augusti haha lol. vadå 109 kronor:P Du verkar vara en skojjare. Jag har sett dig lira mycket på SvS och det jag sett så brukar du ofta gå minus. Nickar Gazzaflush. Citera
redlineer Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Kan du inte slänga in nicket på dig så slipper du myglarhistorier om att du ljuger 1/2 SH SVS e fett med värde. Citera
Recommended Posts