OsantVassSpelare Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 PT3 problem! Mina egna stats syns typ första 5 min vid bordet sen försvinner de och återkommer typ 10 min senare och så håller det på. Någon som vet vad felet är ? Väldigt svårt att ta beslut ibland när man inte kan se sina egna stats från bordet. Tror det har nånting med hur många händer man vill skall spelas innan statsen uppdateras. Configure > Configure HUD - Cash > HUD Options > Refresh Rates. Testa ändra "Refresh Every" till nåt lågt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 Tror det har nånting med hur många händer man vill skall spelas innan statsen uppdateras. Configure > Configure HUD - Cash > HUD Options > Refresh Rates. Testa ändra "Refresh Every" till nåt lågt. alright tack för hjälpen. Blir att prova Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 Nu är det så här att jag och 2 polare har funderat på att starta eget företag. Någon slags försäljningsgrej, enkelt och som alla behöver eller skulle vilja ha. Grejen är den att vi har lite slut på ideer, någon som har en bra ide eller nått som ni tycker fattas som borde finnas att beställa på internet ?? Alla ideer eller förslag är välkommna Så skriv nått ämne eller sak som ni tycker borde finnas mer lätttillgängligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 Nu är det så här att jag och 2 polare har funderat på att starta eget företag. Någon slags försäljningsgrej, enkelt och som alla behöver eller skulle vilja ha. Grejen är den att vi har lite slut på ideer, någon som har en bra ide eller nått som ni tycker fattas som borde finnas att beställa på internet ?? Alla ideer eller förslag är välkommna Så skriv nått ämne eller sak som ni tycker borde finnas mer lätttillgängligt Tror du någon vill ge ut ideer på vad som saknas att beställa på nätet? Isåfall hade man startat det själv, men kan iallafall komma med ett tips. Och det är att beställa grejer från USA, typ ps3, xbox etc och sälja dyrare i sverige. Jag gjorde iallafall under iPhone tiden att jag beställde hem flera iphones till sverige, köpte dem billigt, sålde dyrare. Gick plus ungefär runt 1400kr per telefon. Nu funkar nog inte det lika bra, men andra elektronikprylar brukar vara populärt. Eller så gör du som en polare till mig, han beställde hem 2-4 container med rallystolar till bilarna. För typ 100kr st från Kina, sålde dem betydligt dyrare. Han gjorde som så att han beställde hem flera och sedan ringde han runt till olika fabriker i sverige, tillslut hade han sålt för flera hundra tusen, och håller på en idag, han har dessutom eget märke, man fick nämligen märka sina egna stolar Men som sagt, jag skulle satsat på elektronik. Eller varför inte sälja billigt tysktsprit över nätet? Vet dock inte hur det ska fungera, men en ide till iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 Tror du någon vill ge ut ideer på vad som saknas att beställa på nätet? Isåfall hade man startat det själv, men kan iallafall komma med ett tips. Och det är att beställa grejer från USA, typ ps3, xbox etc och sälja dyrare i sverige. Jag gjorde iallafall under iPhone tiden att jag beställde hem flera iphones till sverige, köpte dem billigt, sålde dyrare. Gick plus ungefär runt 1400kr per telefon. Nu funkar nog inte det lika bra, men andra elektronikprylar brukar vara populärt. Eller så gör du som en polare till mig, han beställde hem 2-4 container med rallystolar till bilarna. För typ 100kr st från Kina, sålde dem betydligt dyrare. Han gjorde som så att han beställde hem flera och sedan ringde han runt till olika fabriker i sverige, tillslut hade han sålt för flera hundra tusen, och håller på en idag, han har dessutom eget märke, man fick nämligen märka sina egna stolar Men som sagt, jag skulle satsat på elektronik. Eller varför inte sälja billigt tysktsprit över nätet? Vet dock inte hur det ska fungera, men en ide till iaf. jag vet om det där att folk inte vill ge ut ideer och skit, men bara nått ämne eller nått skulle hjälpa, precis som ditt inlägg. Tack för tipsen, keep em coming Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SOLDforFOOD Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2008 Eller så gör du som en polare till mig, han beställde hem 2-4 container med rallystolar till bilarna. För typ 100kr st från Kina, sålde dem betydligt dyrare.Han gjorde som så att han beställde hem flera och sedan ringde han runt till olika fabriker i sverige, tillslut hade han sålt för flera hundra tusen, och håller på en idag, han har dessutom eget märke, man fick nämligen märka sina egna stolar Men som sagt, jag skulle satsat på elektronik. Eller varför inte sälja billigt tysktsprit över nätet? Vet dock inte hur det ska fungera, men en ide till iaf. Lol Flashbackaments! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 9 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 Plus 200 idag. Inte blivit så mkt lir för hade match som vi för övrigt vann 3-1 men sedan kom polarna och vi lirade xbox och såg filmen Wanted, den sög för övrigt. Imorron ska jag spela match igen sen är jag bjuden på grindhouse hos max det kmr bli så sweet. Så hoppas på monsterplus imorron nu ska jag se tannenJs nya Crfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dunkarn Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 Plus 200 idag. Inte blivit så mkt lir för hade match som vi för övrigt vann 3-1 men sedan kom polarna och vi lirade xbox och såg filmen Wanted, den sög för övrigt. Imorron ska jag spela match igen sen är jag bjuden på grindhouse hos max det kmr bli så sweet. Så hoppas på monsterplus imorron nu ska jag se tannenJs nya Crfilm Word på att Wanted var sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 9 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 Word på att Wanted var sämst. mhm verkligen. Nu är allt fixat här hos polarn så nu är vi 3 spelare. Jag + 2 st 2-4 grinders.. kmr bli nice, bara hoppas vi plussar som as. updates lär komma;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajde Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 mhm verkligen. Nu är allt fixat här hos polarn så nu är vi 3 spelare. Jag + 2 st 2-4 grinders.. kmr bli nice, bara hoppas vi plussar som as. updates lär komma;) Vilka är ni? Lite småsugen på att komma över. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vichyn88 Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 Vilka är ni? Lite småsugen på att komma över. Låter sick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajde Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 Låter sick pfft. jag var ju där en stund iaf. hur går det för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 Word på att Wanted var sämst. den e grym Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 10 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2008 pfft. jag var ju där en stund iaf. hur går det för er? kallt!! Sören wanted sög! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vichyn88 Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2008 Danger Zone Danger Zone Danger Zone Danger Zone Danger Zone Danger Zone Danger Zone Danger Zone Danger Zone Danger Zone Danger Zone Danger Zone Danger Zone Danger Zone Danger Zone Danger Zone. Jag backa 1.2k€ i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 10 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2008 jag lyckades till slut vända på backet och slutade upp 200. alex är upp 20k och max går halvkallt. Hoppas på en bättre morrondag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 10 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2008 A-filen är upphälld.. nu kör vi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vichyn88 Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2008 A-filen är upphälld.. nu kör vi OJ! då skulle inte jag vilja sitta på samma bord;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 12 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 OJ! då skulle inte jag vilja sitta på samma bord;) räcker inte med A-fil... SKJUT MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hates_River_cash Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 Nu är det så här att jag och 2 polare har funderat på att starta eget företag. Någon slags försäljningsgrej, enkelt och som alla behöver eller skulle vilja ha. Grejen är den att vi har lite slut på ideer, någon som har en bra ide eller nått som ni tycker fattas som borde finnas att beställa på internet ?? Alla ideer eller förslag är välkommna Så skriv nått ämne eller sak som ni tycker borde finnas mer lätttillgängligt EN BLAAAANK TURN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GruGloG Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 jag lyckades till slut vända på backet och slutade upp 200. alex är upp 20k och max går halvkallt. Hoppas på en bättre morrondag 20k på 2/4 är inte illa pinkat på en grindhelg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 13 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 EN BLAAAANK TURN hehe man kan ju alltid försöka 20k på 2/4 är inte illa pinkat på en grindhelg. nae verkligen stabilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 13 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2008 Har bestämt mig för att ta break från att skriva i dagboken ett tag framöver. Har ingen direkt motivation att skriva just nu så kmr skippa de. aja break is on Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hates_River_cash Postad 4 September , 2008 Rapport Share Postad 4 September , 2008 nu får du fan börja skriva igen ,, dra ihop lite folk till thai ... så man kan donka bort sina besparingar där på luder och alkohol LOL .. GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 4 September , 2008 Rapport Share Postad 4 September , 2008 Exakt, vi vill se Fjonkisen uppdatera DBn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts