Fjonkan Postad 11 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2008 Rivali och jag har oddsat idag. 500 spänn på schweiz - Turkiet , där vi tror att turkiet vinner till ett odds på 3.10. någon annan som har något skönt odds ? Citera
pumans Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Körde samma själv. Fick 3,35 på betsafe på turkarna. För bra odds för att inte spela. Portugal lär vinna också, men avstår den. Sen har jag Polen imorgon. Citera
Fjonkan Postad 11 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2008 Körde samma själv. Fick 3,35 på betsafe på turkarna. För bra odds för att inte spela. Portugal lär vinna också, men avstår den. Sen har jag Polen imorgon. mhm precis, tror även att jag kmr spela holland imorron mot frankrike, svs gav runt 2.30 tror jag Citera
nacho1337 Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 så vad tror ni ? Finns aliens ? http://www.expressen.se/nyheter/1.1182777/utomjordingen-tittade-in-i-hans-sovrum nej de såg ju riktigt B ut Citera
redlineer Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Körde samma själv. Fick 3,35 på betsafe på turkarna. För bra odds för att inte spela. Portugal lär vinna också, men avstår den. Sen har jag Polen imorgon. B2B ger 3.40 och de e antaligen inte ens bäst Citera
Fjonkan Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2008 B2B ger 3.40 och de e antaligen inte ens bäst mhm okej Aja igår var det som sagt en klonkkväll. Var länge sen var så sjukt kul. Inledde med middag med hela skolans avgångsklasser, lite tal och lite sång. Sen ut och ta på mössorna. Sen vidare till krogen redan vid typ 20:30 där vi slog oss ner på en uteservering med storbildstv. Eftersom att jag och Davve hade pengar på Turkiet skulle självklart alla andra som var där hålla på schweiz, så var typ 2 mot 40-50 pers. Började inte speciellt bra när schweiz gjorde 1-0 tidigt. Men jävlar så nice med kvittering och sen helt stört att de gör mål i 93 matchminuten med 4 minuters övertid. Alla andra som jag går i skolan med anser ju att 500 spänn är sjuuukt mkt pengar så när vi båda drog dit 1550 kr var så var det ju vi som fick stå för drickat resten av kvällen. Men det var det värt för var stört kul igår. Imorron är det studenten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera
sturedenstore Postad 12 Juni , 2008 Rapport Postad 12 Juni , 2008 Grattis i förskott, de kommer bli ditt livs dag! Citera
sexyterran Postad 12 Juni , 2008 Rapport Postad 12 Juni , 2008 grattis fjonkan! studenten e sånt jävla glödjerus alltså. får man ge ett tips? isåfall är det att chilla med alkoholen tills typ efter tolv och då börja satsa ordentligt, för att däcka 12 är ALDRIG roligt... aldrig........ grattis igen! have it fokin awesome Citera
Fjonkan Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2008 Grattis i förskott, de kommer bli ditt livs dag! tack tack jag hoppas verkligen att det blir sjuuukt sköjj betsafe gav 3.65 till slut btw hehe där ser man grattis fjonkan! studenten e sånt jävla glödjerus alltså. får man ge ett tips? isåfall är det att chilla med alkoholen tills typ efter tolv och då börja satsa ordentligt, för att däcka 12 är ALDRIG roligt... aldrig........ grattis igen! have it fokin awesome tack tack, jo har väl tänkt att passa mig för champangen på champangefrukosten så man inte ser i kors när man möter mormor vid 12 men jävlar va kul vi ska ha Citera
sturedenstore Postad 12 Juni , 2008 Rapport Postad 12 Juni , 2008 tack tack, jo har väl tänkt att passa mig för champangen på champangefrukosten så man inte ser i kors när man möter mormor vid 12 men jävlar va kul vi ska ha hehe en annan hade sänkt en och en halv innan skolan, så i kors såg man minsann Citera
Fjonkan Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2008 hehe en annan hade sänkt en och en halv innan skolan, så i kors såg man minsann haha kan tänka mig att det slår rätt bra då är inte överförtjust i skumpa så ska nog hålla mig tills efter 12 men sen blir det röjj Citera
Fjonkan Postad 14 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2008 Herregud vilken dag, längre text kmr senare Citera
Fjonkan Postad 15 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2008 Turkiet är ju fucking kungar på att vända, andra gången jag har cash på dem och de vänder och vinner!!! sjukt nice eftersom att alla mtterna har gått sjukligt dåligt Citera
Fjonkan Postad 16 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2008 Satan vad jag hatar ipokers jävla fittkukadebögriggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helt sjukt suttit i typ 3 h nu träffat inget och förlorat pengar till felknullade 70/30 spelare som pottar alla gator! wraetetY RSEYPAKMDFLK TLKRDGYHzdgJKÅÄPÖYRFZJKöxf ;ö ¨RT Citera
redlineer Postad 16 Juni , 2008 Rapport Postad 16 Juni , 2008 Satan vad jag hatar ipokers jävla fittkukadebögriggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helt sjukt suttit i typ 3 h nu träffat inget och förlorat pengar till felknullade 70/30 spelare som pottar alla gator! wraetetY RSEYPAKMDFLK TLKRDGYHzdgJKÅÄPÖYRFZJKöxf ;ö ¨RT Finns det verkkigen 70/30 lirare på ipoker? Trodde de flesta va 7/3.. Citera
Fjonkan Postad 16 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2008 Finns det verkkigen 70/30 lirare på ipoker? Trodde de flesta va 7/3.. hehe ja det finns och klonkar gör varenda en av dem Citera
Pokermannen_ Postad 16 Juni , 2008 Rapport Postad 16 Juni , 2008 kvällstid kryllar det ju av 50/10 spelar och liknadne:D Citera
Rival Postad 16 Juni , 2008 Rapport Postad 16 Juni , 2008 Jag kommer inte heller in nu. internatinals vent? Citera
Fjonkan Postad 16 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2008 kvällstid kryllar det ju av 50/10 spelar och liknadne:D mjo Jag kommer inte heller in nu. internatinals vent? nae tar de imorron För övrigt backade jag 300 till nu, det är helt sinnesjukt hur mkt skit jag åker på. Är inte ens tiltad när jag skriver detta bara rycker på axlarna och funderar på att sluta med poker. Liksom det går inte att vinna, det är typ 766 jag har 76, turn 5 river A all in på river han har AA. jag har betat samtliga gator. eller typ jag standard raisar till 4 med AA han till 13.5 jag till 32. Syn. flopp Q 10 5 han autopushar blixtsyn, han viker upp AK ,turn J river K !!!!!!!!!!!!!!!! vet inte vad jag ska göra Dessutom får jag inte PAH att funka till prima, ännu mer tiltande. Får enbart upp tableaverage statsen och inte spelarstatsen aja blev mkt whine men går inte att hålla inne. Citera
Myt4z Postad 17 Juni , 2008 Rapport Postad 17 Juni , 2008 Vet hur det är, också inne i en sjukt vidrig motrigg. Bara kämpa vidare, kanske ta paus ngn dag eller så. Jag kommer inte spela ngt förrens tidigast imorgon, då har jag haft paus i 2 dagar. Rensa tankarna lite så att man känner sig fräsch när man börjar lira igen. GL! Citera
Fjonkan Postad 17 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2008 Vet hur det är, också inne i en sjukt vidrig motrigg. Bara kämpa vidare, kanske ta paus ngn dag eller så. Jag kommer inte spela ngt förrens tidigast imorgon, då har jag haft paus i 2 dagar. Rensa tankarna lite så att man känner sig fräsch när man börjar lira igen. GL! Tack! orka pause är bara ännu mer taggad idag att krossa skitriggen! Citera
Myt4z Postad 17 Juni , 2008 Rapport Postad 17 Juni , 2008 Tack! orka pause är bara ännu mer taggad idag att krossa skitriggen! Då ere ba tuta o köra:-D Väntar mig en fin fin grön rapport senare idag! Citera
Recommended Posts