Bluwajt Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 jasså ? tycker inte det låter super roligt men varför inte. Kan bli lite tjatigt i längden, eftersom det ju i stort sett är samma sak hela tiden. Iofs är det ju samma sak i t.ex. PES också men känns som en fotbollsmatch kan spelas på lite mer "varierande" sätt jämfört med en tennismatch. Men så länge du inte spelar allt för ofta så blir det inte så jättetjatigt. Single player modet är för övrigt riktigt bra och även hyfsat realistiskt, om man jämför med andra sportspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 att ha en xbox360 i tvrummet kan likställas vid en skördetröska på maxvarv......det ger iofs incitament att ha volymen på max... PS3 is the right way to go! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 7 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Köp ps3 istället ffs okej ? Kan bli lite tjatigt i längden, eftersom det ju i stort sett är samma sak hela tiden. Iofs är det ju samma sak i t.ex. PES också men känns som en fotbollsmatch kan spelas på lite mer "varierande" sätt jämfört med en tennismatch. Men så länge du inte spelar allt för ofta så blir det inte så jättetjatigt. Single player modet är för övrigt riktigt bra och även hyfsat realistiskt, om man jämför med andra sportspel. mhm , sant. Vi får se vilket spel det blir att ha en xbox360 i tvrummet kan likställas vid en skördetröska på maxvarv......det ger iofs incitament att ha volymen på max... PS3 is the right way to go! haha okej, låter det så mycket ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 7 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Blir att ta tag i grindandet imorron då jag kör igång på redbet, tänkte breaka en månad från potraiser så jag inte tjatar ut de. i alla fall hittade denna på nätet, sjukt rolig Mate Match På en radiostation i Chicago har man en tävling som heter "Mate Match", där vinnarna vanligtvis belönas med resor och liknande. Radioprataren ringer någon på jobbet och frågar om denne är gift eller involverad i ett seriöst förhållande. Om svaret är ja, ställer radioprataren tre mycket personliga frågor som varierar från par till par, samt frågar efter partnerns namn och telefonnummer till jobbet. Skulle partnern svara rätt har de vunnit. Just den här dagen blev det mycket intressant: Radioprataren: HEJ! Detta är Edgar på WBAM. Känner du till "Mate Match"? Tävlande: (skratt) Ja, det gör jag. Radiopratare: Vad heter du? Bara förnamnet, tack. Tävlande: Brian. Radiopratare: Är du gift eller nåt, Brian? Brian: Ja. Radiopratare: "Ja"? Betyder det att du är gift? Eller nåt? Brian? Brian: (nervöst skratt) Ja, jag är gift. Radiopratare: Tack ska du ha, Brian. Nå, vad heter din fru? Bara förnamnet, tack. Brian: Sara. Radiopratare: Är Sara på jobbet, Brian? Brian: Hon kommer mörda mig. Radiopratare: Häng kvar nu, Brian! är hon på jobbet? Brian: (skratt) Ja, det är hon. Radiopratare: OK då, första frågan: När hade ni sex senast? Brian: Hon kommer mörda mig. Radiopratare: BRIAN! Häng kvar nu, grabben. Brian: Vid 8-tiden i morse. Radiopratare: Vilken kille! Brian: (fåraktigt skratt) Nåja. Radiopratare nummer 2: Hur länge varade det? Brian: Ungefär tio minuter. Radiopratare: Wow! Du vill verkligen ha den där resan, va? Ingen skulle ha sagt så om det inte gällde en resa. Brian: Ja, det skulle vara riktigt trevligt. Radiopratare: Ok. Sista frågan: Var någonstans hade ni sex vid 8-tiden i morse? Brian: (SKRATT) Jag ehhhhh... Radiopratare: Det här låter lovande, Brian - var var det? Brian: Inte för att det var så där ruggigt bra... det är bara det att hennes mamma bor hos oss i ett par veckor och hon var och duschade just då. Radiopratare: Ååååååh, din lilla buse! Brian: På köksbordet. Radiopratare: "Inte så bra"? Det är mer äventyrligt än de senaste hundra gångerna jag har gjort det. Hursomhelst, (till publiken) jag sätter Brian på "vänt", och skall nu försöka få tag på hans fru. Lyssna på det här så länge. (Reklam) Radiopratare: (till publiken) Ska vi ringa Sara, eller? (knappsignaler... *ringer*) Anställd: Kinko's. Radiopratare: Hej, har du Sara där nånstans? Anställd: Det är jag. Radiopratare: Sara, jag heter Edgar och jobbar på WBAM. Jag har pratat med Brian i ett par timmar nu. Sara: (skratt) Ett par timmar? Radiopratare: Nåja, ett tag i alla fall. Han är också med oss i telefon. Brian vet bättre än att ge dig några svar för då förlorar ni. Nååååå, kan du reglerna till "Mate Match"? Sara: Nej. Radiopratare: Bra. Brian: (skratt) Sara: (skratt) Brian, vad håller du på med? Brian: (skratt) Bara svara ärligt på hans frågor, OK? Sara: Åh, Brian... Radiopratare: Ja, ja, ja. Sara, jag kommer nu att ställa tre frågor, och om du svarar likadant som Brian åker ni två till Orlando i Florida och vi betalar. Då är biljetter till Disney World, Sea World och en Orlando Magic-match inkluderade. Hajar du, Sara? SARA... HAJAR DU? Orlando Magic, de är på G! Sara, hallååååååå... nån där? Sara: (SKRATT) Ja, ja. Brian: (skratt) Radiopratare: Ok, när hade du sex senast, Sara? Sara: Herregud, Brian... i morse, innan Brian åkte till jobbet. Radiopratare: Vilken tid? Sara: Vid åtta, tror jag. (ljudeffekt: DING DING DING) Radiopratare: Mycket bra. Nästa fråga: Hur länge varade det? Sara: Tolv, femton minuter, kanske. Radiopratare: Hmmmmm... (bakgrundsröst i studion) Det är nära nog. Jag antar att hon inte vill såra hans manlighet. Radiopratare: OK, du får den. Sista frågan: *Var* gjorde ni det? Sara: HERREGUD, BRIAN! Du har väl inte berättat?!?! Brian: Bara säg det, sötnos. Radiopratare: Varför stör det dig så mycket, Sara? Sara: Jo, det är bara det att min mamma är hemma hos oss och... Radiopratare: SÅG HON?!?! Sara: BRIAN?!?! Brian: NEJ, nej, jag har inte... Radiopratare: Ta det lugnt nu, gumman. Jag bara bråkar med dig. Ditt svar? Sara: Gode Gud... Jag kan inte fatta att du berättade det här... Brian: Kom igen, älskling, det gäller en resa till Florida. Radiopratare: Nu kör vi, Sara... vi har inte hela dan på oss. Var gjorde ni det? Sara: I stjärten. (lång paus) Radiopratare: (harklar sig) Vi är strax tillbaka. (Reklam) Radiopratare: Jag ber om ursäkt för det där, mina damer och herrar. Detta är direktsänd radio och sånt händer. Hur som helst, Brian och Sara är snart på väg till sköna Orlando i Florida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 7 Februari , 2008 Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 text Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 7 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2008 Hahaha! hehe jag vet , klockren. Skulle vara roligt om nån hittade ljudklippet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 8 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2008 Jahapp efter ett 8 dagars breag startar jag om idag, får se om suget hittar tillbacks grind igång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 8 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2008 gött återigen får jag bevisat för mig att MTT är ett riggat kukspel där det räcker att vara cp iu hu8vet för att vinna itm i första ute i andra på 30 plats med 20 itm AK vs Q10 som han raisade UTG och tog syn all in med ; BLIRTOKIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 10 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2008 Tror jag går och hänger mig. -1300 € spelade inte dåligt, var inte tiltad , jag bara förlorade ändå. HATAR NÄR DET ÄR SÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 10 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2008 Fortfarande bad beatad men + 200 € i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 14 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Jahapp kände att jag behövde skriva av mig. Spelet går piss, knappt spelat nått men ändå backat 2.1 k € på 5 speldar. Ingenting stämmer, känner att jag helt tappat suget efter att jag körde som en galning för tv;n. I alla fall kl 05:00 drar jag och polarna till Åre ska vara där 8 dagar, hoppas det hjälper, funderar på att skita i februari och köra hårt i mars istället för just nu kan jag lika gärna dunka huvet mot väggen, ungefär samma effekt som att spela poker nahe nu ska jag packa klart hörs om 8 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 14 Februari , 2008 Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Haha. Den dära texten du skrev finns som film också.. Det är några som intervjuvar några tyskar i ett köpcentrum, så säger tjejen samma sak Lycka till med spelandet (när du nu väljer att fortsätta) och ha så skojj i Åre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 14 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2008 Haha.Den dära texten du skrev finns som film också.. Det är några som intervjuvar några tyskar i ett köpcentrum, så säger tjejen samma sak Lycka till med spelandet (när du nu väljer att fortsätta) och ha så skojj i Åre! haha , har du länk ? tack tack , ska ha skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hates_River_cash Postad 22 Februari , 2008 Rapport Share Postad 22 Februari , 2008 Jag börjar bli trött på att kolla om du skriver nått ! Spela FFS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 24 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2008 Jag börjar bli trött på att kolla om du skriver nått ! Spela FFS hehe har inte varit hemma, kom hem från åre igår. Har varit skitkul så nu är jag laddad för att lira igen...förhoppningsvis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KenHag Postad 24 Februari , 2008 Rapport Share Postad 24 Februari , 2008 Blir att ta tag i grindandet imorron då jag kör igång på redbet, tänkte breaka en månad från potraiser så jag inte tjatar ut de. i alla fall hittade denna på nätet, sjukt rolig Mate Match På en radiostation i Chicago har man en tävling som heter "Mate Match", där vinnarna vanligtvis belönas med resor och liknande. Radioprataren ringer någon på jobbet och frågar om denne är gift eller involverad i ett seriöst förhållande. Om svaret är ja, ställer radioprataren tre mycket personliga frågor som varierar från par till par, samt frågar efter partnerns namn och telefonnummer till jobbet. Skulle partnern svara rätt har de vunnit. Just den här dagen blev det mycket intressant: Radioprataren: HEJ! Detta är Edgar på WBAM. Känner du till "Mate Match"? Tävlande: (skratt) Ja, det gör jag. Radiopratare: Vad heter du? Bara förnamnet, tack. Tävlande: Brian. Radiopratare: Är du gift eller nåt, Brian? Brian: Ja. Radiopratare: "Ja"? Betyder det att du är gift? Eller nåt? Brian? Brian: (nervöst skratt) Ja, jag är gift. Radiopratare: Tack ska du ha, Brian. Nå, vad heter din fru? Bara förnamnet, tack. Brian: Sara. Radiopratare: Är Sara på jobbet, Brian? Brian: Hon kommer mörda mig. Radiopratare: Häng kvar nu, Brian! är hon på jobbet? Brian: (skratt) Ja, det är hon. Radiopratare: OK då, första frågan: När hade ni sex senast? Brian: Hon kommer mörda mig. Radiopratare: BRIAN! Häng kvar nu, grabben. Brian: Vid 8-tiden i morse. Radiopratare: Vilken kille! Brian: (fåraktigt skratt) Nåja. Radiopratare nummer 2: Hur länge varade det? Brian: Ungefär tio minuter. Radiopratare: Wow! Du vill verkligen ha den där resan, va? Ingen skulle ha sagt så om det inte gällde en resa. Brian: Ja, det skulle vara riktigt trevligt. Radiopratare: Ok. Sista frågan: Var någonstans hade ni sex vid 8-tiden i morse? Brian: (SKRATT) Jag ehhhhh... Radiopratare: Det här låter lovande, Brian - var var det? Brian: Inte för att det var så där ruggigt bra... det är bara det att hennes mamma bor hos oss i ett par veckor och hon var och duschade just då. Radiopratare: Ååååååh, din lilla buse! Brian: På köksbordet. Radiopratare: "Inte så bra"? Det är mer äventyrligt än de senaste hundra gångerna jag har gjort det. Hursomhelst, (till publiken) jag sätter Brian på "vänt", och skall nu försöka få tag på hans fru. Lyssna på det här så länge. (Reklam) Radiopratare: (till publiken) Ska vi ringa Sara, eller? (knappsignaler... *ringer*) Anställd: Kinko's. Radiopratare: Hej, har du Sara där nånstans? Anställd: Det är jag. Radiopratare: Sara, jag heter Edgar och jobbar på WBAM. Jag har pratat med Brian i ett par timmar nu. Sara: (skratt) Ett par timmar? Radiopratare: Nåja, ett tag i alla fall. Han är också med oss i telefon. Brian vet bättre än att ge dig några svar för då förlorar ni. Nååååå, kan du reglerna till "Mate Match"? Sara: Nej. Radiopratare: Bra. Brian: (skratt) Sara: (skratt) Brian, vad håller du på med? Brian: (skratt) Bara svara ärligt på hans frågor, OK? Sara: Åh, Brian... Radiopratare: Ja, ja, ja. Sara, jag kommer nu att ställa tre frågor, och om du svarar likadant som Brian åker ni två till Orlando i Florida och vi betalar. Då är biljetter till Disney World, Sea World och en Orlando Magic-match inkluderade. Hajar du, Sara? SARA... HAJAR DU? Orlando Magic, de är på G! Sara, hallååååååå... nån där? Sara: (SKRATT) Ja, ja. Brian: (skratt) Radiopratare: Ok, när hade du sex senast, Sara? Sara: Herregud, Brian... i morse, innan Brian åkte till jobbet. Radiopratare: Vilken tid? Sara: Vid åtta, tror jag. (ljudeffekt: DING DING DING) Radiopratare: Mycket bra. Nästa fråga: Hur länge varade det? Sara: Tolv, femton minuter, kanske. Radiopratare: Hmmmmm... (bakgrundsröst i studion) Det är nära nog. Jag antar att hon inte vill såra hans manlighet. Radiopratare: OK, du får den. Sista frågan: *Var* gjorde ni det? Sara: HERREGUD, BRIAN! Du har väl inte berättat?!?! Brian: Bara säg det, sötnos. Radiopratare: Varför stör det dig så mycket, Sara? Sara: Jo, det är bara det att min mamma är hemma hos oss och... Radiopratare: SÅG HON?!?! Sara: BRIAN?!?! Brian: NEJ, nej, jag har inte... Radiopratare: Ta det lugnt nu, gumman. Jag bara bråkar med dig. Ditt svar? Sara: Gode Gud... Jag kan inte fatta att du berättade det här... Brian: Kom igen, älskling, det gäller en resa till Florida. Radiopratare: Nu kör vi, Sara... vi har inte hela dan på oss. Var gjorde ni det? Sara: I stjärten. (lång paus) Radiopratare: (harklar sig) Vi är strax tillbaka. (Reklam) Radiopratare: Jag ber om ursäkt för det där, mina damer och herrar. Detta är direktsänd radio och sånt händer. Hur som helst, Brian och Sara är snart på väg till sköna Orlando i Florida. Dagens garv är fixat,den va skön Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 24 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2008 Dagens garv är fixat,den va skön mhm jag vet den är klockren , skulle vara kul om nån kunde hitta ljudklippet som tydligen ska finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 25 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2008 Jahapp hemkommen från åre tänkte jag prova igen. Kommer starta om för att få vinna lite så börjar på nl 50 + 5 inköp på nl 50 innan jag kliver upp till nl 100 + 10 inköp på nl 100 innan jag kliver tillbacks till nl 200 here we go första grinden igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 25 Februari , 2008 Rapport Share Postad 25 Februari , 2008 Good luck , hoppas du hittar tillbaka suget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 25 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2008 Good luck , hoppas du hittar tillbaka suget. lär nog behövas många lycka till för att lyckas med de inleder med att plussa ungefär 140 sen så kommer bad beatsen All in på turn med 77 på 10 10 2 2 bräda, möter AK , river K. FUllt inköp! sen överfärgad direkt efter i 140 pott detta suger verkligen KUK -22€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 25 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2008 När det inte kan bli värre, 11 spelare kvar i 40 € mtt K10 KQ 7 K bräda all in vs KJ självklart orkar inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 27 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2008 Gött lirade typ 1 h +100€ på nl 50 nu blir det lite OC och cs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 27 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2008 Lirade en 100 € mtt så dagsplusset är borta 18 spelare jag åkte på 8 plats, lite surt men snart kommer den riktiga klonken. måste verkligen börja ta tag grindandet så jag kan grinda ihop till min kiteutrustning, för snart är det vår och då kan man börja köra igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hates_River_cash Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 KITE UTRUSTNING ?// max Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 28 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 KITE UTRUSTNING ?// max Detta är Kite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts