redlineer Postad 9 December , 2007 Rapport Share Postad 9 December , 2007 - 1300 € och - 500 $ . fanså bra jagär fan stöärd!!!!!! fortsätter spela även fat jag har tappat 1300 på potraiser. ploussar uppsnabbt till 400 sen kmr det 2 raka översettningar och jag börjar tilta och pengarna försvinner mitt psyke kalrar inte av deettta Kör en stoploss på 600 ffs. Någonting iallafall, inge bra och fortsätta när det redan går åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 9 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2007 Kör en stoploss på 600 ffs. Någonting iallafall, inge bra och fortsätta när det redan går åt helvete. ne jag vet , men spelade ju inte dåligt. översettade 2 ggr på 1 min , helt sick ny session avslutad och jag PISSADE PÅ MOTSTÅNDET + 500 € på 1 h FETT NICE kmr fortsätta grinda snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 9 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2007 ännu en plus session 1h + 350 € sammanlaggt + 850€ idag , känns förbannat bra men nu ska jag träna sen komma hem och blåsa in dom resterande 650 sen igår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 10 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2007 Blir att jobba på idag och försöka plussa på stabilt updates kmr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 10 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2007 1h och 15min + 700 € Alltså det är helt cp vad det har släppt sen jag satte upp lappen (tips av coach lundis) på den står det " JAG TAR BRA BESLUT" blir knappt tiltad längre, känns fett bra. Dessutom spelar jag riktigt bra nu , börjar få riktigt bra koll på motståndet mer grind snart , nu ska jag äta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 hehe jag älskar lappen alltså. Låter så sjukt flummigt men det verkar funka så det är bara köra på. Håll dig borta från de stora minusdagarna så kommer det ju gå sjukt bra för dig. Klonka mer ikväll!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 1h och 15min + 700 € Alltså det är helt cp vad det har släppt sen jag satte upp lappen (tips av coach lundis) på den står det " JAG TAR BRA BESLUT" blir knappt tiltad längre, känns fett bra. Dessutom spelar jag riktigt bra nu , börjar få riktigt bra koll på motståndet mer grind snart , nu ska jag äta Klart det känns bra när du plussar? Det är så fort du förlorar du hittar tilten. Jobba vidare hoppas du får ordning på ditt humör! //Nabbes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 10 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2007 hehe jag älskar lappen alltså. Låter så sjukt flummigt men det verkar funka så det är bara köra på. Håll dig borta från de stora minusdagarna så kommer det ju gå sjukt bra för dig. Klonka mer ikväll!! tack tack ska försöka undvika dom dagarna Klart det känns bra när du plussar? Det är så fort du förlorar du hittar tilten. Jobba vidare hoppas du får ordning på ditt humör! //Nabbes. tack ska även försöka med detta nu äre grind igen efter att ha ätit en välförtjänt kebabtallrik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vichyn88 Postad 11 December , 2007 Rapport Share Postad 11 December , 2007 Klart som fan man känner att man inte kan bli tilt om man har lite flow några dagar. Magstarkt att skylta med det dock...hoppas det fortsätter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 11 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2007 Klart som fan man känner att man inte kan bli tilt om man har lite flow några dagar. Magstarkt att skylta med det dock...hoppas det fortsätter bra tacktack det hoppas jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 12 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2007 Blir knappt nått lir idag heller för har Fysikprov på fredag. men polarn jollrar om ett pokerlan på lovet så ser fram emot de men om jag ska kunna nå 50 k sek som målet är för denna månaden måste jag börja ta tag i lirandet snart aja mer plugg nu , kanske blir nån liten session snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 12 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2007 Champions League Roma - Man U Matchstart 20:45 Jag tror på bortaseger 1-3 In med era tips nu får vi se vem som blir veckans tippare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Champions League Roma - Man U Matchstart 20:45 Jag tror på bortaseger 1-3 In med era tips nu får vi se vem som blir veckans tippare 1-2 hmmmmmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Champions League Roma - Man U Matchstart 20:45 Jag tror på bortaseger 1-3 In med era tips nu får vi se vem som blir veckans tippare Bra tips faktiskt... Hoppas på 1-7 iofs =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 2-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 0-1. Är shrek med idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 2-0 till roma.panucci och de rossi målskyttar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 12 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2007 0-1. Är shrek med idag? Nope, verkar som att United ställer upp med ett "b-lag" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Ja tippa inte på dem idag!! Har ju redan vunnit gruppen och tuff match på söndag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 5-1 till man u. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ElegantBB Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 0-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 0-1. Är shrek med idag? Om du menar Rooney så är han kapten idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 12 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2007 Champions League Roma - Man U Matchstart 20:45 Jag tror på bortaseger 1-3 In med era tips nu får vi se vem som blir veckans tippare Jahapp blev ingen segrare, Slutresultat: 1-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Jahapp blev ingen segrare, Slutresultat: 1-1 ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 12 December , 2007 Rapport Share Postad 12 December , 2007 Sjukt störande, alla matcher sitter, Roma - Man U såg rätt död ut, så gör dom ett mycket snyggt dock, lottomål Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts