Fjonkan Postad 29 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2007 ute ur den med , KK mot 9 10 på flopp 10 74 , turn 10 jävla fitt rigg på ipoker , ska fan aldrig mer spela där är bara en massa jävla äckliga utdragningar hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jacob123 Postad 29 September , 2007 Rapport Share Postad 29 September , 2007 jösses vänj dig gosse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2007 jösses vänj dig gosse nej tänker defintivt inte vänja mig , jag skriver vad jag vill i min dagbok , är sjukt less på ipoker enda stället jag har backat konstant, bytte till prima och genast hade jag riggen med mig så jag whinar hur mkt jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2007 var sjukt whinig förrut, så nu har jag lugnat mig. Blir 17.5 k på FTP kl 8 , vill lira primas 65k extreme stack men 200+15 är för mkt för min del , vill även lira masterclassic weekly final kl 8 men 125 är också dyrt, men men funderar på att dra cp grind typ 6-7 h ikväll och förhoppningsvis hamna nånstans runt 1000 plus vi får se hur det går Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2007 cashgamet går skit men i 25k på ipoker går det riktigt bra , på 45 plats av 170 med 30 k updates kmr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2007 12/142 klonken är med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2007 Itm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2007 JAAAAQ ÄCKELBÖGRIGGEN HÅLLER I SIG PÅ IPOKER , AK MOT A 6 , SJÄLVKLART FINNS DET INGEN JÄVLA RÄTTVISA I CP VÄRLDEN SÅ A6 VINNER PÅ TRÄFF PÅ 6;A FICK 60 $ FÖR 4 H LIR!!!!!! hELVETE HATAR IPOKER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 30 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2007 jahopp , funderar på att lira 175 k på prima, såg även FTP 750 k , ruskigt lockande men 200+16 är för mkt dessutom börjar den kl 10 och det blir för sent om jag skulle gå långt. men troligtvis lirar jag 175 k updates kmr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 30 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2007 blev ingen mtt men lite cg , lirade typ 1 h och +60 , var upp 200 men det svängde friskt så slutade på 60 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 1 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 Jahopp efter att ha tappat 5 inköp på nl 200 så är jag tebax på nl 100 igen tänkte skriva ner några mål inför september Septembers Mål * Etablera mig på nl 200 * plussa runt 3-4 k denna månad * spela minst 2 finaltables i mtt * Försöka att slippa ifrån att tilta * Utveckla mitt spel och avläsning av motståndarens stats Jaha nu ska vi se vilka mål som uppnåddes inte speciellt många * Jag har inte etablerat mig på nl 200 * Backade stabila 600 $ denna månad * Lyckades med att ta mig till 1 finaltable i alla fall * Tilta gör jag knappt längre , är väl mestadels för att jag avreagerar mig i min dagbok * Jag har defintivt blivit bättre på stats, framförallt hur motståndaren agerar med vissa stats NYA MÅL * Etablera mig på nl 200 * spela minst 2 finaltables i mtt * plussa runt 3-4 k denna månad Blev samma mål som förra månaden, för är defintivt inte nöjd med denna månaden. Lite beroende på skolan måste jag nog säga, hinner inte med att grinda längre pga skolan, dessutom så är man ofta trött och irriterad när man kmr hem. Detta ska det bli ändring på , längtar till efter julen då jag ska få cp slappt schema. men men bättre att jobba på skolan fram tills dess Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 1 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 Månaden börjar bra + 150 $ på 1.5 h spel skönt att det håller på att vända Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 1 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 Månaden fortsätter super bra +270 på 50 min spel är riktigt nöjd, hittat tillbacks till gammal god form. Bara hoppas att det håller i sig hela månaden. Körkortsteorin imorron hoppas på klonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
christoffer87 Postad 1 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2007 gl, har mitt prov i övermorgon jag, kugga senast. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 2 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2007 gl, har mitt prov i övermorgon jag, kugga senast. WIIEEE KLARADE DE , jag kuggade också förra gången, men jag var och gjorde för motorcykel då men trodde att det var för bil. Bokade även ett nytt prov för motorcykel men 2 dar innan provet så pratade vi o men slump i skolan om B-körkort, jag bara typ WTF jag har ju a-prov i övermorgon. Har blivit skapligt trackad för att jag gjorde motorcykelprov + att jag bokade nytt men nu har jag klarat de , för bil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
christoffer87 Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 WIIEEE KLARADE DE , jag kuggade också förra gången, men jag var och gjorde för motorcykel då men trodde att det var för bil. Bokade även ett nytt prov för motorcykel men 2 dar innan provet så pratade vi o men slump i skolan om B-körkort, jag bara typ WTF jag har ju a-prov i övermorgon. Har blivit skapligt trackad för att jag gjorde motorcykelprov + att jag bokade nytt men nu har jag klarat de , för bil Grattis! Fixade även mitt idag 57 points blir till att fira med några pilsner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 3 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Grattis! Fixade även mitt idag 57 points blir till att fira med några pilsner. hehe blir inga pilsner för mig, har matte d prov på fredag därav inget lir måste typ plugga 24/7. men jag "firar" med ett halv kilo romerska bågar från cloetta inte fel det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 WIIEEE KLARADE DE , jag kuggade också förra gången, men jag var och gjorde för motorcykel då men trodde att det var för bil. Bokade även ett nytt prov för motorcykel men 2 dar innan provet så pratade vi o men slump i skolan om B-körkort, jag bara typ WTF jag har ju a-prov i övermorgon. Har blivit skapligt trackad för att jag gjorde motorcykelprov + att jag bokade nytt men nu har jag klarat de , för bil En klantskallehistoria deluxe, tyvärr är det sånt vi alla lyckas med.. Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 3 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 En klantskallehistoria deluxe, tyvärr är det sånt vi alla lyckas med.. Grattis! hehe exakt, alla får till de ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Jahopp efter att äntligen har gjort matte-d provet så är jag laddad för att lira lite mtt ikväll och det verkar bli några fina Schema 21:00 100K GTD Carlospoker 21:00 40K GTD Prima 21:30 25K GTD Carlospoker Funderar även på att lira master classic super sat på ipoker men 200+15 och ett paket på 58 blir väl dyrt. men men vi får se kmr även lira nån satelit updates kmr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomtarnasKonung Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Jahopp efter att äntligen har gjort matte-d provet så är jag laddad för att lira lite mtt ikväll och det verkar bli några fina Schema 21:00 100K GTD Carlospoker 21:00 40K GTD Prima 21:30 25K GTD Carlospoker Funderar även på att lira master classic super sat på ipoker men 200+15 och ett paket på 58 blir väl dyrt. men men vi får se kmr även lira nån satelit updates kmr måste bara säga GOOD LUCK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 måste bara säga GOOD LUCK! Tackar tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 på tal om inget, ska stejka en polare men han vet ingen bra sajt att välja med nån simpel 100 $ bonus , några tips skulle inte skada ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Eftersom att jag känner att klonken är med mig efter att ha droppat 200 på cg och sen dragit tillbacks de och plussat 200 på 20 min så är jag redo för master classic , Så master classic satten kmr jag köpa mig in i hoppas på klonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
romanista85 Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 på tal om inget, ska stejka en polare men han vet ingen bra sajt att välja med nån simpel 100 $ bonus , några tips skulle inte skada ???? Du kanske kan nyttja "refer a friend" och sedan ge han den belöningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts