Gå till innehåll

Djens, dagbok nerlagd.


Djens

Recommended Posts

  • Svars 965
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Förra månadens mål:

$38k i vinst.

$5200 i rb

 

Helt okej. Väldigt nöjd.

 

Augustimål:

Går alltid bäst när jag har låga mål så ska inte förvänta mig så mycket.

 

$20k i vinster.

$4k i rakeback/bonusar.

 

Öka i bänkpress med 5 kg.

Fixa 7*3 Pullups.

7 gymbesök

8 morgonpromenader

2 resor

 

50000 händer.

en 5/10 hand för varje 2/4 hand.

 

Och så kör vi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förra månadens mål:

Augustimål:

Går alltid bäst när jag har låga mål så ska inte förvänta mig så mycket.

 

$20k i vinster.

$4k i rakeback/bonusar.

 

Öka i bänkpress med 5 kg.

Fixa 7*3 Pullups.

 

Lycka till med dina månadsmål, men glöm inte; hur många miljoner du än vinner och hur många hundra kilo du än lyfter på gymmet så har du fortfarande minus-statistik mot mig HU!!! ;-):-D

 

(Snälla, börja inte jaga mig nu; pluss-statistiken mot dig är det enda som står mellan mig och en depression just nu )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag misstänkte något sådant.

 

Nu säger min hjärna att jag ska sluta spela. Dagen slutar på 3,8k+.

Härligt med en bra start på månaden!

Mycket var tack vare denna hand:

 

- --PC-- sitting in seat 1 with $291.85

- neon_tetra sitting in seat 2 with $1078.50

- RiggadFisk sitting in seat 3 with $825.55

- Djens83 sitting in seat 4 with $1612.62 [Dealer]

- PHILIP05 sitting in seat 5 with $547.52

- QFabiusMax sitting in seat 6 with $1459.32

 

PHILIP05 posted the small blind - $3.00

QFabiusMax posted the big blind - $6.00

 

** Dealing card to Djens83: 6 of Clubs, 3 of Diamonds, King of Diamonds, 7 of Hearts

--PC-- raised - $12.00

neon_tetra folded

RiggadFisk called - $12.00

Djens83 called - $12.00

PHILIP05 called - $12.00

QFabiusMax called - $12.00

 

** Dealing the flop: 4 of Diamonds, Ace of Clubs, 5 of Spades

PHILIP05 checked

QFabiusMax checked

--PC-- checked

RiggadFisk checked

Djens83 bet - $60.00

PHILIP05 called - $60.00

QFabiusMax called - $60.00

--PC-- folded

RiggadFisk called - $60.00

 

** Dealing the turn: 8 of Clubs

PHILIP05 checked

QFabiusMax bet - $300.00

RiggadFisk folded

Djens83 raised - $1200.00

PHILIP05 folded

QFabiusMax went all-in - $1093.32

Djens83 called - $1393.32

 

** Dealing the river: 2 of Spades

QFabiusMax shows: 3 of Spades, 2 of Diamonds, Ace of Diamonds, Queen of Spades

Djens83 shows: 6 of Clubs, 3 of Diamonds, King of Diamonds, 7 of Hearts

Djens83 wins $3083.64 from the main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt att han synar bakom 2 spelare på floppen med wheelen... Nästan sjukare att han satt med sådan pass stor stack... Halleluja.

 

EDIT: undrar om han gått till döden även om bordet hade parat på turn? Jag menar han måste ju tänka "nu kör jag på alla turnkort som inte parar brädet eller ger en 6/7/8" ? Knasigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är en jättefisk den där killen, men han hade flyt idag främst mot göteborg-elvis så¨han fick tag i jättestacken även om jag trodde det skulle bli split.

 

Hatab2b tog ju upp lite skräckexempel ifrån flickor.se så jag tänkte visa hon jag tycker är sötast. det såg ut på förhandsgranskingen som att bilden blev rätt stor men jag antar ni får leva med det.

 

14521.jpg

All copyright, rättigheter och sånt tillhör förstås http://www.flickor.se och "Natalie" ovan

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öka fem kilo i bänk gör du lätt på en månad.

 

Hitta en vikt så du precis klarar 5*5. Kör det var femte dag och fyra gånger öka lite i vikt varje gång. Det blir tjugo dagar.

 

Sen kör du 3*3 så tungt så du nästan bajsar på dig. Upprepa två gånger var femte dag. Sammanlagt trettio dagar.

 

Följer du det här och slänger in lite axlar och triceps emellan för att stärka upp så ökar du lätt tio kg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öka fem kilo i bänk gör du lätt på en månad.

 

Hitta en vikt så du precis klarar 5*5. Kör det var femte dag och fyra gånger öka lite i vikt varje gång. Det blir tjugo dagar.

 

Sen kör du 3*3 så tungt så du nästan bajsar på dig. Upprepa två gånger var femte dag. Sammanlagt trettio dagar.

 

Följer du det här och slänger in lite axlar och triceps emellan för att stärka upp så ökar du lätt tio kg.

 

Tack för tipsen!

Ska ge det ett försök!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till. Såg att jag skrev lite halvknasigt. Det skall bara ta trettio dagar sammanlagt. Alltså bara två gånger du kör 3*3.

 

Det funkade bra för mig. Låg och harva runt 70 i månader. Körde ovanstående och lyfte 85 tredje gången jag körde 3*3. Och jag är en liten skit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajdå, jag ber om ursäkt för jag försökte smyga in lite humor, skall ej upprepas! :-D

Well kastar de upp sådana där bilder på sig själv så ska de fasen tåla både positiv och negativ kritik.

 

Annars var Natalie helt ok, men hennes blick visar någon typ av osäkerhet som inte tilltalar mig. Bättre med levnadsglad, oskyldig eller flirtig/aggressiv blick.

 

Betyg 8/10 :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hatab2b tog ju upp lite skräckexempel ifrån flickor.se så jag tänkte visa hon jag tycker är sötast.

 

Kroppen är ju helt outstanding, men ansiktet och håret ser väääldigt photoshopat ut. Jag är bl.a. 93.65 % säker på att näsan är photoshoppad att se smalare ut.

 

Jag ska fortsätta leta efter en personlig favorit och en all time low. So far ligger den s.k. 13 åringen bra till. Såg en som var sjukt snygg på en helt vanlig, oredigerad semesterbild. DET är imponerande.

 

EDIT: Upptäckte medan jag skrev att Djens favorits arm, ben och midja var redigerade att se smalare ut. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EDIT: Upptäckte medan jag skrev att Djens favorits arm, ben och midja var redigerade att se smalare ut. :-(

 

Det KAN ju även vara så att det "bara" är dåligt utklippt, att hon är sådär trådigt tråkigt smal också.

Fattar inte riktigt grejen med att vilja vara sådär smal. Det finns ju inget att krama då.

Bästa sättet att bli snyggt smal på är ju att träna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan göra sjuukt mycket med photoshop/smink kombon, flickvännen hobbymodellar och jag känner typ inte igen henne på en del bilder. Var nån tråd för ett tag sedan där de tog en stor kvinna som inte var så söt i ansiktet, sedan visade de upp en video där hon i slutet såg ut som en utvikningstjej. :shock:

 

Det funkade bra för mig. Låg och harva runt 70 i månader. Körde ovanstående och lyfte 85 tredje gången jag körde 3*3. Och jag är en liten skit.

 

Jag är rätt liten jag med, men förhoppningsvis större om ett tag :-D

 

Bästa sättet att bli snyggt smal på är ju att träna!

Helt rätt :-)

Fast erkänn det såg rätt snyggt ut när man scrollar neråt och sen dyker den där bilden upp?

 

sjukt snygg på en helt vanlig, oredigerad semesterbild. DET är imponerande.

Word!

Bubbelnummer?

 

Riktigt rolig dagbok att följa ...Undrar hur mucket har du plussat sen du började spela poker?

 

Kul att du gillar den!

Totalt plus...Håller jag nog för mig själv :-)

 

Jag sov 12 timmar idag, antar att kroppen behövde det, men är extremt seg nu så ge mig nån timme att vakna till..sen blir det grind och morgonpasset på gymmet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...