snej Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 på tal om motrigg....bra klonk me essen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 på tal om motrigg....bra klonk me essen Dagens sämst spelade hand, tur d belönas. Råkade floppa den outdragbara nöten och bli utdragen dessutom! Den e fan inte enkel. QQAcXc. Floppen kom Qc9c2c Jag blev 1outad igen i 1k potten då turn kom en 9a . Småirriterande att bli 1outad för andra dagen i rad. Edit: Jag åkte faktiskt på en 3dje enoutare under natten! AKx emot KKxx på A337K brädan. Jag fick dessutom ett "TY" i chatten av kimoyo . Inte direkt trevlig kille när man kört den största utdragningen som går. Fast tro det eller ej! Jag e liiite plus Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 1/3 break och ajg e breakeven för dagen. Egentligen helt ok med tanke på hur det sett ut, jag är rätt nöjd. MEn jag har ju 8 timmar kvar! Kommer bli en jäkla RB sen med, får trösta mig med den. Jag tror t.om. att jag tar denna månads och nästa månads RB o formar b2b rullen med då Z4an ändå är halvvägs redan innan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 29 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Ok, 2,5k plus på denna sessionen. 95% av allt kommer ifrån en Dansk som spelade totalt galet. Har spelat 3/6 o 5/10 HU ett tag o känner mig helt degig i huvudet. Kommer ta ett break snart och fortsätta sen. Men det sitter en kinesisk UBERfirre på mitt bord Jag går inte innan han går. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Komigen låt oss be till någon gud att internetpoker blir stort i Asien Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Komigen låt oss be till någon gud att internetpoker blir stort i Asien Jerry Yang 4 president!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 29 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Ja, det var ett trevligt besök av honom. Dock tappade jag en hel del på slutet då jag spelade okoncentrerat och inte så jättebra. $1700 upp för helgen iaf, grönt e skönt! Räknade lite på det och jag ligger nånstans runt alltimehigh just nu, det e oxå skoj. Och jag kommer försöka implementera mer 5/10 under månaden nu när spelen är bra, jag är egentligen rätt överrullad , sjukt vad feg man blivit. Fast 9 PTBB/100 på 3/6 över 65k senaste händerna ger väl egentligen lika mkt som en relativt duktig 5/10 grinder. 2dob4bed: *Handla mjölk *Ät något *Dammsug vardagsrummet *Diska bestick och tallrikar *Spela INTE poker (trött o ofokuserad) *Ringa päronen *Belöna dig själv, med något, typ ett wienerbröd. Fysiskt formmässigt & Pengamässigt känns livet bra just nu! Flickväns och vänmässigt också. Jag mår egentligen rätt bra just nu. Edit: Varför i hela himmelen ligger det ett rep på mitt sovrumsgolv?! Jag har inte tagit in det inomhus. Dock har ajg minnen av att det legat där länge...Va i H.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Hahahaha, rep... synd o skratta men det lät kul. Förlåt. Ge mig repet förresten! Du verkar inte behöva det just nu... ;P Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Jag mår egentligen rätt bra just nu. Jag känner inte igen dig, Djens. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 29 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Jag känner inte igen dig, Djens. Nej, ehm, men som jag har förstått det så blir folk mest bara sura när jag whinar så jag försöker vara glad istället ! =) Idag vaknar jag, börjar micra morgongröten och blir sedan tipsad om en EPT sat med 100%igt övervärde till Barca på Nordicbet, sagt och gjort! Med 2,5 minuts marginal till godo hinner jag regga mig! Känner inte igen ett enda namn i deltagarlistan , Barca here I come! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gruvan123 Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 nick? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 29 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Djens83 MEn den går enbart på NB o inga andra skins =) 20 kvar, 8de plats med lite över avg. 5 platser Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 29 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Busto på plats 18 =) Råkade missa en 11outare som praktiskt taget hade garanterat mig en plats. Urk! bara för det ska jag tröstäta en klase vindruvor! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 29 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Och dricka lite cola light =) Får köra en nattgrind nu så man plussar minst $2k så dagen slutar på plus. Jag gjorde en tveksam push med TT på 295 brädan i touren. Jag lyckades missa mina 11 outs emot hans KK tyvärr. Borde vetat bättre, folk spelar så sjukt vekt i såna här tours så han msåte nästan ha överpar där när han är en randomfisk. För övrigt så har jag hittat min framtida fru ifall Alizee skulle tacka nej. Sophie Ellis Bextor Edit: ska äta lite och glo på dawwe nån timme och sen köra igång natt(morgon)grinden. är runt 1k back just nu för dagen, det ska kunna fixas! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 29 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 2outaf fgör ett 5/10 inköp :cry: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Köper du in dig till Barca om du inte sattar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 29 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Nej, jag har köpt in mig i min sista liveturnering med $3k+ i inköp. Vidrigt back idag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
storkiz Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Sluta spela prima nu annars är det inget värde kvar för mig ....bläää Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 30 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 skiter i d nu, back 7k idag. Nu ska ajg gå o använda repet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 30 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Slutade 4k back till slut igår, blev bara en halv katastrof, men när jag tittar på spelet så skäms jag. 3 riveridiotsyner a la 600 var. Vetinte riktigt varför ibland när jag sätter mig och spelar så funkar ingenting alls helt enkelt. Forumet har iaf blivit tråkigare. Dawwe lade ner dagboken, Othello är på semester och franco_baresi blev bannad. Vad händer härnäst? Kommer pimpout skaffa sig en rejäl rulle? Kommer hatab2b sluta vara motriggad? Kommer Djens nånsin att sluta klaga? Har du några timmar att bränna? gör snygga tjejer en tjänst och sätta höga (och låga, en del behöver komma ner på jorden) betyg på de så de får jobb. http://www.flickor.se/view_all_bubbles.asp?view=14540 Ingen porrlänk eller nåt, tänk moore/slitz/FHM castin' (casting) (sjukt att editera ett sånt stavfel 2 dagar efter inlägget? skadat? ja. Det stod "castin" innan. Kul att att göra om du itne har nåt bättre för dig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Kommer hatab2b sluta vara motriggad? Kommer Djens nånsin att sluta klaga? Det kommer hända ungefär samtidigt som Usama B konverterar till kristendomen och gifter sig med Hillary Clinton. Har du några timmar att bränna? gör snygga tjejer en tjänst och sätta höga (och låga, en del behöver komma ner på jorden) betyg på de så de får jobb. http://www.flickor.se/view_all_bubbles.asp?view=14540 Det finns visserligen en del guldkorn, men redan på sida 2 börjar det trilla riktiga katastrofer. Självinsiktsaknas.com? Som av ngn outgrundlig anledning leder över denna, iofs ngt anorektiska, kalaspingla: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Ge mig ett antal öl säger jag nog inte nej till någon av de även fast den sista tjejen ser ut att vara runt 13-14 år. Hon har försvunnit nu men några veckor sen ledde en svarthårig tjej som var nåt fantastiskt sjukt perfekt inatt spelade jag vacker poker och plussade runt 3,5k. Var hemma hos päronen så tvingades sitta på päronens sega dator och max 4 bord. Moverekord tror jag satt Sen runt 05 åkte vi ut och fiskade regnbåge, jag fick första fisken (en liten aborre) och största fisken (regnbåge runt 1,5 kg). Farsan drog dock mest efter en ful uppdragning där han drog upp mitt kastmete när jag var borta. Självklart hade jag hellre sett spöet på sjöbottnen än att han drog upp den fisken och således tog regnbågsledningen med 3-2 och innehade aborrledningen med 2-1. Tar igen det ikväll om jag orkar, ska gå o lägga mig snart nu. typ. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Sådär ja, nu börjar den här dagboken likna nått och då menar jag givetvis inte fiskerapporterna även om jag gillar att fiska Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
w00d Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Ge mig ett antal öl säger jag nog inte nej till någon av de även fast den sista tjejen ser ut att vara runt 13-14 år.Hon har försvunnit nu men några veckor sen ledde en svarthårig tjej som var nåt fantastiskt sjukt perfekt inatt spelade jag vacker poker och plussade runt 3,5k. Var hemma hos päronen så tvingades sitta på päronens sega dator och max 4 bord. Moverekord tror jag satt Sen runt 05 åkte vi ut och fiskade regnbåge, jag fick första fisken (en liten aborre) och största fisken (regnbåge runt 1,5 kg). Farsan drog dock mest efter en ful uppdragning där han drog upp mitt kastmete när jag var borta. Självklart hade jag hellre sett spöet på sjöbottnen än att han drog upp den fisken och således tog regnbågsledningen med 3-2 och innehade aborrledningen med 2-1. Tar igen det ikväll om jag orkar, ska gå o lägga mig snart nu. typ. Surt att bli utdragen av farsan Speciellt eftersom det var rainbow... (Vet att den var dålig, men du mer eller mindre bad om den ) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Sådär ja, nu börjar den här dagboken likna nått och då menar jag givetvis fiskerapporterna även om jag gillar att fiska Tack! Det värmer att folk gillar mina fiskerapporter, så jag får väl ta en till då, jag thade inte tänkt göra det, men eftersom så många tjatar efter att ha lyckats sova fantastiska 4,5 timme (Ok, STOPP! nu räcker det med den diskussionen tror jag, fyra och en halv är uppenbarligen rätt. ) Jaja, hursomhelst så åker vi ut igen och intar några andra bryggor som generellt funkar bättre på kvällen. Jag landar mitt mete perfekt på min favoritfångstplats medans farsan drar en fisk på sitt första kast, en väldigt liten gädda.Och där tar han ledningen i gäddkategorin oxå Då går jag bort med kastspöet till ett par stenar där jag alltid drar upp en fisk/dag, de brukar stå och vänta där. Helt dött. Går tillbaka lagom för att se farsan landa en regnbåge till och ha en 2:1 ledning. Surar inuti men gratulerar glatt . Går tillbaka till mitt spö, inser att solen gått i moln och det slutat blåsa. Vad betyder det? Jo, jordens mest avskyvärda, äckliga, fula, irriterande, surrande, blodsugande monster attackerar mig i stora svärmar! Semipanik eftersom jag bor mitt i stan vanligtvis och inte ens sett en mygga iår innan. Vanligtvis finns apotekets "mygga" i fiskeväskan, men inte idag. Däremot finns "Wilmas Djungelolja, använt i århundraden av norrlänningar" Nöden har som bekant ingen lag, efter riklig applicering på händer, ansikte och nacke så landar inte myggorna längre men de surrar vid öronen och det är irriterande. Märker itne så mycket av myggoljan heller. Vi flyttar oss, jag ser en liten udde som jag tycker ser bra ut, kastar ut och landar en regnbåge innan jag hinner lägga ner spöet. Ler nöjt inombords men verkar likgiltig på utsidan. Kastar lite med spinnspöet istället, landar ännu en abborre storlek minimal. Känner att jag är på G, kastar ifrån en brygga, får ett jäkla hugg , glädjen övergår till eufori och 200kgs stenen är ett faktum. Sen händer det inte mycket mer av intresse, inga napp eller något, sen sätter ajg mig i bilen när vi ska åka hem och inser att jag luktar...Mycket. Inte äckligt, men mycket, typ tjära det gick inte bort så lätt med en dusch, sen ska jag till tåget, klart att på vägen står det 3 toksöta blondiner i kanske 18-19års åldern, där kommer jag gåendes i mina fula fiskejeans, urtvättade t-shirt, skäggig och med keps. För att inte nämna att Wilas djungelolja överskuggade deras enorma mängder parfym. Jag höll påa tt vända, gå hem och spendera en natt till i lådholm. regnbågar i frysen steg till 11, och jag tillagar de nästan aldrig. Ska försöka ge bort en till HerrDaniel imorgon. Surt att bli utdragen av farsan Speciellt eftersom det var rainbow... Jag gillade den, precis min sorts humor Edit: skrev att jag blivit myggbiten på msn, det tog 2 minuter sen fick jag: "Linus säger: har du varit utomhus? =) " Härligt att man e känd som en skogsmulle. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts