Gå till innehåll

dagbok, 10 filmer per dag i en vecka


All in

Recommended Posts

här kommer en uppdatering:

 

var i sthlm på Djurgårn-aik igår och det gick bra. 3-1 till Djurgårn. blev naturligtvis öl före, under och efter matchen. Avslutade kvällen med kalsong efterfest i en trädgård på solna till kl 05. det var roligt.

 

idag har det prioriterats film. Är inne på 8e filmen nu.. Pianisten.. lång och seg men rättså bra. efter den blir det en fängelsefilm ja inte minns namnet på, sen osm avsutning en asiatisk porrfilm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får ju skriva vikka filmer du ser o ge dem iaf ett sifferbetyg annars ä det ju ingen mening med detta

 

det blir så mkt att skriva med betyg på alla. men kan nämna några jag såg igår iaf.

 

Dödligt vapen 2.

Hajen 3.

pianisten.

maffiabröder.

Säg att du älskar mig.

Hulken.

en asiatisk porrfilm. (vet inte namnet, och såg bara ca 20 min)

 

Hade sett alla tidigare utom säg att du älskar mig. den var riktigt B:ig, men bra underhållning.

 

 

Dagens plan är att inleda med ett par filmer nu, sen åka till borlänge en sväng. Sen några filmer och kanske lite grind, sen avsluta med nån porrfilm på natten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det blir så mkt att skriva med betyg på alla. men kan nämna några jag såg igår iaf.

 

Dödligt vapen 2.

Hajen 3.

pianisten.

maffiabröder.

Säg att du älskar mig.

Hulken.

en asiatisk porrfilm. (vet inte namnet, och såg bara ca 20 min)

 

Hade sett alla tidigare utom säg att du älskar mig. den var riktigt B:ig, men bra underhållning.

 

 

Dagens plan är att inleda med ett par filmer nu, sen åka till borlänge en sväng. Sen några filmer och kanske lite grind, sen avsluta med nån porrfilm på natten.

 

Är det lugn om jag kommer upp framåt natten? verkar som att min kategori står på tablån då. Vi kan sätta upp en skiljevägg så vi slipper se varandra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det lugn om jag kommer upp framåt natten? verkar som att min kategori står på tablån då. Vi kan sätta upp en skiljevägg så vi slipper se varandra?

 

inga problem goolarn.

 

håller just nu på och ser Bad taste. riktigt skön film.

Var tidigare i Borlänge och käkade max, otroligt gott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

sitter ju såklart på en miljard filmtips, men blir för mkt att rada upp allt (och såklart har du säkert sett 50% om du gillar film).. drar därför till med två rullar som jag tror du kommer gilla!

 

L'Auberge espagnole

Les Poupées russes

 

talas engelska, franska, spanska, ryska etc i filmerna så hör av dig med PM eller nått om du har svårt att hitta dem och subtiltes (fick synka subsen själv).. riktigt värda rullar iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...