Gå till innehåll

Bild på dell 30"


cOP

Recommended Posts

Okej, jag vet att det nog finns nånstans på forumet men mina kurragömmaskills har legat i ide sedan mellanstadiet. Kan någon posta en bild på en dell 30" i hemmamiljö eller va man ska säga. Vill se hur den ser ut i en normal "datahörna".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Okej, jag vet att det nog finns nånstans på forumet men mina kurragömmaskills har legat i ide sedan mellanstadiet. Kan någon posta en bild på en dell 30" i hemmamiljö eller va man ska säga. Vill se hur den ser ut i en normal "datahörna".

kan på nån minut fixa en på en Apple 30tum med en samsung 20tum brevid. Duger?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, God Morgons vita är toknöten efter det kommer tropicana och sen vanliga godmorgon. så lite bättre är den väll största skillnaden är väll att godmorgon har en större kork skönare att dricka ur.

Brämhults Morning är nöten imo. Apelsin eller ananas kvittar.

 

morning_farskpressat_13.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

minsann. då har jag alltså 2 olika jag måste prova.

Yeah, se till så att du köper rätt bara :D. Dom vanliga Brämhults veriarar så mycket i kvalitén så det är dumt att gambla. Fast när man får tag i en med högsta kvalitét så finns det ingen bättre juice. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Offtopic:

brämhults på plastflaska är ju juicenöten! Den här smaken har jag dock inte testat: lemonad.jpg

 

Den är nice en het sommardag.. Kan med fördel späs ut med lite vatten om man tycker det är lite starkt.

 

Annars tycker jag nypressade blodapelsin är den klart bästa, men den är årstidens smak och finns bara till försäljning under februari - april, tyvärr.

 

Btw, Original ska det vara och inte Morning. Det är värt att få nåt sämre exemplar någon gång ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är lite anti brämhult. tycker den är för söt. finns det någon god osockrad juice?

 

 

brämhults färskpressade 100% blodapelsin (om den finns kvar) är lätt nuts när vi snackar osötat.

håller sej iofs bara nån enstaka dag, men antar att du som jag skulle vrida i dej den i en hastighet som ger magont

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...