Gå till innehåll

Sista omgången i Serie A


Recommended Posts

Lazio och Milan har inget att spela om. Båda lagen kommer antagligen att vila sina bästa spelare och låta andra mindre bra spelare få chansen. Är inte 100% säker då jag inte har kollat upp det men jag tror att både Siena och Reggina slåss för att hålla sig kvar.

 

Stämmer bra men tycker ändå att det är ett bra odds och varken Milan eller Lazio har ju någon viktig match att vila spelare till så även om de kommer vila vissa så kommer de säkert använda sig av några av sina bättre spelare iaf. (hoppas jag:-P )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar ingen roll vad Lazio och Milan har för odds, de kommer ändå aldrig vinna sina matcher. I Italien anses det nämligen fult att försöka kämpa och vinna mot ett lag som krigar för nytt kontrakt samtidigt som ens eget lag inte har något att spela för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Milanspelarna är ju fortfarande fulla efter all champagne drickande ;)

Dessutom är bägge lagen klara för CL nästa år.

Siena och Reggina måste dock vinna då de hotas av nedflyttning.... de lär ha ett massivt publiktryck bakom sig också... (plus lite moggi mutor till domaren) så jag skulle nog inte spela cash på den dubbeln.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar ingen roll vad Lazio och Milan har för odds, de kommer ändå aldrig vinna sina matcher. I Italien anses det nämligen fult att försöka kämpa och vinna mot ett lag som krigar för nytt kontrakt samtidigt som ens eget lag inte har något att spela för.

Men det blir ju orättvist för de andra lagen som Milan och Lazio har kört över i de tidigare omgångarna? Jag gillar det inte alls...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...