Wolves82 Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 Hej! Så här står det på Parbet.com hemsida: I vilken hastighet tjänar jag MPP på Ring Games? En (1.00) My Poker Points (MPP) tjänas genom att spela en hand där raken når 1 unit ($/£/€). En fjärdedel (0.25) MPP tjänas genom att spela i en hand där raken når 0.25 units, men under 1 unit. Fattar inte riktigt det med 1 unit???? Om jag spelar med dollar, hur mycket ska jag ha bidragit med i rake för att tjäna, säg, 500 MPP? Om man spelar 3 bord åt gången på $0,25/$0,5, hur lång tid tror ni det skulle ta att få ihop 500 MPP? Någon som spelar mycket på Parbet och är innsat får gärna komma med svar, fundrar nämligen över deras 100 % bonus Tack på förhand! Citera
Duddis Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 Hej! Så här står det på Parbet.com hemsida: I vilken hastighet tjänar jag MPP på Ring Games? En (1.00) My Poker Points (MPP) tjänas genom att spela en hand där raken når 1 unit ($/£/€). En fjärdedel (0.25) MPP tjänas genom att spela i en hand där raken når 0.25 units, men under 1 unit. Fattar inte riktigt det med 1 unit???? Om jag spelar med dollar, hur mycket ska jag ha bidragit med i rake för att tjäna, säg, 500 MPP? Om man spelar 3 bord åt gången på $0,25/$0,5, hur lång tid tror ni det skulle ta att få ihop 500 MPP? Någon som spelar mycket på Parbet och är innsat får gärna komma med svar, fundrar nämligen över deras 100 % bonus Tack på förhand! Alltså.. Varje pott som blir över 20$ får du 1 mpp.. och de över 5$ får du 0.25 mpp för. Det räcker att du sitter vid bordet. Citera
Wolves82 Postad 25 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2007 Ok, tack för ett snabbt svar! De potter som understiger $5 får man inget för då eller? PS. ska ta en titt i din dagbok nu för det....... Citera
Recommended Posts