sentenced Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Vad tycker ni är den skönaste färgen att ha på dels pokerbordet och dels som bakgrundsfärg? Har provat dussintalet olika kombinationer men har fastnat för gröna bord och mörk bakgrund. Vad tycker ni är snyggaste färgerna/ skönast för ögat i längden? Citera
teddybeahr Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Är också ett fan av grönt bord och svart bakrund. Minst tiltande... Citera
retorik Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Jag gillar rött bord och blå/lila bakgrund. Och sen fyrfärgskortlek. Nöten Citera
Ripperkof Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Svart bord, svart bakgrund, svart lek... Citera
stenarn Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Grönt bord, svart bordskant och grå bakgrund kör jag på. Viktigast för mig är att statsen syns tydligt mot bakgrunden och att bordet inte har någon lysande färg. Citera
Recommended Posts