retorik Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Jag har tänkt att gå upp i nivå inom en snar framtid, nu när rullen tillåter det. Jag har varit uppe på NL200 ett par gånger med blandade resultat, men då aldrig haft en riktig rulle för det. Vad säger ni som har tagit det steget, vad bör man tänka på, ska man fortsätta med sitt NL100 spel på den nivån eller behöver man förändra något och isåfall vad? Förstår att swingsen är en stor del när man tar ett steg upp och även att folk kan bli mer aggresiva till skillnad mot NL100. Citera
jo_ocke Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Gå upp en nivå och testa. Går det sämre, då går du givetvis tillbaka till nl100 igen. Vad bör man tänka på? - Tight is right. Alla har sitt spel, du borde spela ditt egna spel. Citera
baath Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 man måste öppna upp sitt spel mer och ta lite fler syner, om nl100 är som de va när jag spela där då för nått år sedan då handla de ju bara om att kunna folda. Citera
Recommended Posts