Mag Postad 28 Juni , 2004 Rapport Postad 28 Juni , 2004 haha ok...får passa på på lunchen när de inte är nått folk..hur lång tid tog det o få ut den? Citera
Hickmott Postad 28 Juni , 2004 Rapport Postad 28 Juni , 2004 haha ok...får passa på på lunchen när de inte är nått folk..hur lång tid tog det o få ut den? Vet inte riktigt. Jag såg till att ha lite annat att göra samtidigt. Men jag skulle gissa på en 15-25 minuter... //Hickmott Citera
Mag Postad 28 Juni , 2004 Rapport Postad 28 Juni , 2004 okey okey..min skrivare står dock blnad alla andra skriver mitt på ontoret Citera
Petter Lindgren Postad 28 Juni , 2004 Rapport Postad 28 Juni , 2004 Tack, facme för att du la upp boken! Citera
QoS Postad 28 Juni , 2004 Rapport Postad 28 Juni , 2004 Verkar som att sajten är uppe igen! Enjoy! - QoS Citera
hage Postad 5 Juli , 2004 Rapport Postad 5 Juli , 2004 Tackar så mycket! Vilket trevligt forum detta är där alla hjälper och tipsar varandra för allas välgång! Är grymt tacksam och glad att jag hittade hit. Boken ser bra ut och jag ska def. läsa den. Är det vanligt att pokerböcker finns på internet? Funderade om man kunde hitta någon på DC men tjii fick jag. Som van internetanvändare har man blivit bortskämd med att inte betala för saker :\ så kalla mig snål Citera
toppace Postad 30 November , 2004 Rapport Postad 30 November , 2004 Vilket underbart verk detta är! Denna bok kan jag bara rekomendera!. Jag har kommit till kapitel 3 och kommer att sträckläsa denna.... Tack för tipset i min tråd om info i lowlimit.! /Robban Citera
toppace Postad 30 November , 2004 Rapport Postad 30 November , 2004 hmm..vore det helt omoraliskt och tjuva på jobbet skirvare och skria ut hela boken Nejdå. Det har jag också gjort //Hickmott Jag också så kör broder!!! Citera
toppace Postad 14 Mars , 2005 Rapport Postad 14 Mars , 2005 Jag laddade ner alla de senaste pdf-filerna dagen innan sajten gick ner.Sen gjorde jag så att jag mergade ihop alla dessa filer till en enda stor fil och la upp på en webbserver. http://nu.easyowned.com/poker Jag hoppas att jag var till glädje för någon i alla fall, =) vad har hänt med länken? Citera
Hickmott Postad 15 Mars , 2005 Rapport Postad 15 Mars , 2005 Jag laddade ner alla de senaste pdf-filerna dagen innan sajten gick ner.Sen gjorde jag så att jag mergade ihop alla dessa filer till en enda stor fil och la upp på en webbserver. http://nu.easyowned.com/poker Jag hoppas att jag var till glädje för någon i alla fall, =) vad har hänt med länken? Till att börja med är ju inlägget ~9 månader gammalt. Det är väl inte helt omöjligt att facme tog ner den efter att den här tråden dött av, vilket skedde för fyra månader sen. //Hickmott Citera
Johan Axelsson Postad 15 Mars , 2005 Rapport Postad 15 Mars , 2005 Nån som vet om den blir publicerad nångång? Jag tänkte ju köpa den, om ens bara för att jag gillade hans arbetssätt. Citera
toppace Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Jag har försökt och maila king för att köpa 20-50 böcker. Tyvärr så kommer hans mail tillbaka. Jag forskar lite i hur han mår och var han finns. Detta är en av de bästa böckerna tycker jag. För er som söker material om shorthanded så kan jag maila en kopia för 300 $ Jag har filen om någon kan hosta den. Lev väl bröder! /Robban Citera
bzkt Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Den här boken laddade jag ner för väldigt länge sen, hann dock aldrig läsa den och sen har den försvunnit, den verkade dock väldigt bra. Skulle vara trevligt om någon kunde hosta den. Citera
Halo Postad 17 Mars , 2005 Rapport Postad 17 Mars , 2005 Okej nu har jag uploadat filen, http://frsve011.thg.se/holdembrain.pdf Citera
Recommended Posts