Gå till innehåll

Wheelinho @ Svenskaspel


wheelinho

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har man spelat årets pot på 25/50 då.

 

50k potten !!!!!!!!!!!!

 

AA, AA, KK(joggystyle)

 

Joggy pillar in 21k och jag med, en annan snubbe pillar in 7k. Pre-flop då.

 

K-x-x-x-x :shock:

 

Joggy rakar hem 50k potten

 

 

Sorry för den, gillar inte turbo borden men fanns inte tillräckligt många vanliga så fick bli sånt skit också.

Är nog en av mitt livs sämsta händer, normalt synar jag inte ens efter den andra snubben ställt. Vet att du inte vill spela över 2 inköp all in pre med nått annat än AA, får skylla på bakfylla!

Säker på att han hade AA?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry för den, gillar inte turbo borden men fanns inte tillräckligt många vanliga så fick bli sånt skit också.

Är nog en av mitt livs sämsta händer, normalt synar jag inte ens efter den andra snubben ställt. Vet att du inte vill spela över 2 inköp all in pre med nått annat än AA, får skylla på bakfylla!

Säker på att han hade AA?

 

Nej han var tiltad så han hade nog kunna haft QQ+/AK. Satt bara o hoppades på att du skulle syna med KK :-) Men som du själv skriver så pushar jag inte där utan AA :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej han var tiltad så han hade nog kunna haft QQ+/AK. Satt bara o hoppades på att du skulle syna med KK :-) Men som du själv skriver så pushar jag inte där utan AA :-P

 

 

Det va pga av honom som jag kom helt skumt in i potten.

När jag kallsynade hans ställ så tänkte jag att du kanske satte mig på QQ och tröck med AK KK för du vet att jag inte kan syna. Dock sjukt dåligt spelad av mig men hjärnan är inte i form för turbo idag! :P

Lycka till om det blir nått mer lir!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det va pga av honom som jag kom helt skumt in i potten.

När jag kallsynade hans ställ så tänkte jag att du kanske satte mig på QQ och tröck med AK KK för du vet att jag inte kan syna. Dock sjukt dåligt spelad av mig men hjärnan är inte i form för turbo idag! :P

Lycka till om det blir nått mer lir!

 

Kallsyna typ 130BB pre med QQ efter en stor 4bet och en all in :roll: Skriker KK om dig :-D

 

Tack desamma.

 

Jag spelade in under tiden, tror dock inte någon vill höra vad jag säger när kungen ploppar upp på floppen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...