ImSoNasty Postad 27 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2007 Gör en seriös film då Wheelinho! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 27 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2007 Gör en seriös film då Wheelinho!Gör en du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ImSoNasty Postad 27 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2007 Gör en du då? Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 27 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2007 Varför?För att det är du som är kuungen såklart!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ImSoNasty Postad 27 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2007 För att det är du som är kuungen såklart!!! Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon2 Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 Snyggt spelat med 67 tror jag det var på rivern med bordet JJ45Q. Foldade J9 mot din river bet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 kan imsonasty sluta trolla plz bara dra cds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 50/100 Ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 28 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 Snyggt spelat med 67 tror jag det var på rivern med bordet JJ45Q. Foldade J9 mot din river bet. Tack, ganska nöjd själv 50/100 Ftw jajjamen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 28 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 Förstår inte varför jag alltid börjar med att backa. Åkte på en utdragning med AK på K-10-x brädan all in på flop mot QJ i 18k potten på 50/100. Låg back nästan 25k men vann ett par potter och är ca 10k back nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 Lite stolt kan du vara över att ha fixat förfesten här igår med "Cock sucker" note kommentaren Repeat och jävlar så vi skrattade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 28 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 haha okej Fan lackar nu, QQ blir 3betat, Q hög flop, han fjös betar, raisar, syn. turn A. all in mot AA. 22k pot:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 Grattade du han och skrev Cock sucker i note också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 28 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 Grattade du han och skrev Cock sucker i note också? hehe ne faktiskt inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 Någon som kan lägga upp filmen nån annanstans än mega? har alltid problem med den sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandis84 Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 Filmen var väldigt intressant och lärorik att titta på, du vill inte fjutta ihop nån ny film inom en snar framtid? Det vore ball. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 28 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 Har man spelat årets pot på 25/50 då. 50k potten !!!!!!!!!!!! AA, AA, KK(joggystyle) Joggy pillar in 21k och jag med, en annan snubbe pillar in 7k. Pre-flop då. K-x-x-x-x Joggy rakar hem 50k potten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 28 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 Lite halvtiltad efter den potten stänge jag ner fabriken. Gick helt okej på 50/100 så är ca 20k upp för dagen, tråkigt bara när d hade kunna vart mkt mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 Har man spelat årets pot på 25/50 då. 50k potten !!!!!!!!!!!! AA, AA, KK(joggystyle) Joggy pillar in 21k och jag med, en annan snubbe pillar in 7k. Pre-flop då. K-x-x-x-x Joggy rakar hem 50k potten Sorry för den, gillar inte turbo borden men fanns inte tillräckligt många vanliga så fick bli sånt skit också. Är nog en av mitt livs sämsta händer, normalt synar jag inte ens efter den andra snubben ställt. Vet att du inte vill spela över 2 inköp all in pre med nått annat än AA, får skylla på bakfylla! Säker på att han hade AA? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 28 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 Sorry för den, gillar inte turbo borden men fanns inte tillräckligt många vanliga så fick bli sånt skit också. Är nog en av mitt livs sämsta händer, normalt synar jag inte ens efter den andra snubben ställt. Vet att du inte vill spela över 2 inköp all in pre med nått annat än AA, får skylla på bakfylla! Säker på att han hade AA? Nej han var tiltad så han hade nog kunna haft QQ+/AK. Satt bara o hoppades på att du skulle syna med KK Men som du själv skriver så pushar jag inte där utan AA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 Nej han var tiltad så han hade nog kunna haft QQ+/AK. Satt bara o hoppades på att du skulle syna med KK Men som du själv skriver så pushar jag inte där utan AA Det va pga av honom som jag kom helt skumt in i potten. När jag kallsynade hans ställ så tänkte jag att du kanske satte mig på QQ och tröck med AK KK för du vet att jag inte kan syna. Dock sjukt dåligt spelad av mig men hjärnan är inte i form för turbo idag! Lycka till om det blir nått mer lir! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 28 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 Det va pga av honom som jag kom helt skumt in i potten.När jag kallsynade hans ställ så tänkte jag att du kanske satte mig på QQ och tröck med AK KK för du vet att jag inte kan syna. Dock sjukt dåligt spelad av mig men hjärnan är inte i form för turbo idag! Lycka till om det blir nått mer lir! Kallsyna typ 130BB pre med QQ efter en stor 4bet och en all in Skriker KK om dig Tack desamma. Jag spelade in under tiden, tror dock inte någon vill höra vad jag säger när kungen ploppar upp på floppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
y0 Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 Har man spelat årets pot på 25/50 då. Kom igen när du torskat en över 150k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 28 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 Kom igen när du torskat en över 150k HH pliz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
y0 Postad 28 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2007 har ett par bra här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts