Gå till innehåll

Sajt Pokerfox.com


Recommended Posts

Reggade mig där idag för att kolla vad det var och det verkar minst sagt dött.

35 spelare var inloggade kl 23.30, 9 av dem spelade just då. :shock:

7 spelare på två (låga) cashgame bord och en headsup sit´ngo var igång.

Jag loggade ut ganska omgående.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag också reggat mig där o såna dåliga spelare som fanns där har jag aldrig sett. Jag gick 300 dollar plus igår att spela cashgame med italienare igår 0.5-1 nolimit texas. Nice. De e typ all in jämt haha :-D:lol: o spelet är ju helt uselt frå deras sida.

Sorry pokerfox kuder :rolleyes: menade inte alla.;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sajten e nog inte så gammal men snygg klient, skalbart fönster för pokerborden. Rött är ju en färg som fångar intresset. Håller med dig, spelarna är inte bra. Verkligen synd att det är så lite folk, satt o väntade rätt länge tills bordet blev fullt. Men när det kom igång så blev det en hacka i alla fall. Det biter bra med 80 % av raken tillbaka :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Klippoklistrat från sajten:

 

"With Pokerfox.com, all players earns 80 % of their rake, there are no conditions or requirements. Additionally, the players earn 80% of their Gross Monthly Rake. This is the real deal, other sites who advertise a big percentage only for players to find out later they are only being paid Net Rake (Net Rake is around a third less than MGR). So if your rake is $100 you get $80 back.

 

Your rakeback will be paid back on a monthly basis to your poker account and you can follow your rakeback progress on your account pages.

 

This rakeback offer is really straight forward. You get 80% of the rake and you don’t need to fulfil any conditions. All you need to do is play!"

 

Låter ju lovande så länge det växer till sig lite. Någon som gjort uttag från sajten ännu? Och isf. Smidigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klippoklistrat från sajten:

 

"With Pokerfox.com, all players earns 80 % of their rake, there are no conditions or requirements. Additionally, the players earn 80% of their Gross Monthly Rake. This is the real deal, other sites who advertise a big percentage only for players to find out later they are only being paid Net Rake (Net Rake is around a third less than MGR). So if your rake is $100 you get $80 back.

 

Your rakeback will be paid back on a monthly basis to your poker account and you can follow your rakeback progress on your account pages.

 

This rakeback offer is really straight forward. You get 80% of the rake and you don’t need to fulfil any conditions. All you need to do is play!"

 

Låter ju lovande så länge det växer till sig lite. Någon som gjort uttag från sajten ännu? Och isf. Smidigt?

 

 

Sist jag var inne där så var ca 26personer inloggade samtidigt..var ca 20dagar sen..försökte logga in idad men min lösenord verkar inte fungera..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hej jag har varit medlem o spelat på poker fox ett par månader nu och det har varit kanon bra, anledningen till att det ibland är få spelare online är att spelet oftast kommer igång efter kl:14.00!

 

Det är hur skönt som helst med en sådan bra rakeback, det blit en en riktig "boost" i slutet av månaden. Jag ska ge ett bra exempel: jag spelade på 2st 2-4$ o ett 3-6 bord, o då rullade det in runt 120 dollar i timmen:-D

 

Motståndet på sajten varierar, men det är väl som på alla andra sajter, fördelen på fox är att man lär sig faktan snabbare. Men jag är övertygad om att det kommer att bli mkt trafik här så småningom.

 

Jag har gjort 2 utbetalningar utan problem. Hoppas vi ses på fox:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...